Wie kan helpen? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan helpen?ik heb 1 iphone 4 van engeland,ik kan geen upgreden met itune hij zeg altijd 1010 en vast ik weet niet wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan helpen?
Wie kan helpen?ik heb 1 iphone 4 van engeland,ik kan geen upgreden met itune hij zeg altijd 1010 en vast ik weet niet wat ik moet doe.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
sorry het is 1013 maar luk niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
alemaal gedaan en nog niet goed,ik wet er zot van
|
|
|||
|
|||
Sorry neem me niet kwalijk,kan iemand het in Nederlands zeggen deze test.Restart computer; change computer; reinstall system, if iPhone is always in restoring mode: XP users can jump from restoring mode with ibus; MAC users can use iNdependence. (usually on the iPhone with 1.0.2 firmware downgraded from 1.1.1)
|
|
||||
|
||||
computer herstarten ,andere computer, Ibus is een programma wat het precies doet weet ik niet Gebruik eens wat meer google om die foutmelding te vinden
ik zou itunes eens opnieuw installeren alles eraf dus ook apple mobile device support enz verwijderen via configuratiescherm -software en probeer het dan nog eens |
|
|||
|
|||
nog bedankt,ik heb het ondertussen gevonden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
wie kan me helpen?? | xxx | Archief | 1 | 04-01-11 23:16 |
iPhone: Wie kan me even helpen? | jerrelino | Jailbreak | 10 | 19-08-10 21:20 |
Wie kan me Helpen??? | mijandap | Archief | 1 | 19-03-09 23:22 |
|
|