jailbreaken na de T-Mobile lock eraf gehaald te hebben? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van de week een iphone 3GS 2e hands aangeschaft. Nou zat hier een T-Mobile simlock op. Die heb ik eraf gehaald via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreaken na de T-Mobile lock eraf gehaald te hebben?
Ik heb van de week een iphone 3GS 2e hands aangeschaft.
Nou zat hier een T-Mobile simlock op. Die heb ik eraf gehaald via de originele manier van T-Mobile! Kan ik nu de Iphone gewoon jailbreaken of knalt de simlock er dan weer op? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Unlocken gaat niet via de firmware of de baseband maar via je IMEI en aangezien dit officieel gaat kan er niets gedaan worden om de lock er weer op te krijgen. Oftewel, pleur er een jailbreak op en geniet ervan!
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 19-02-11 om 20:24. Reden: hele erge spelfout. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja inderdaad, nu ik er nog ff overheen las heb ik inderdaad een nogal grove typfout gemaakt, even EDIT!
|
|
|||
|
|||
Bedankt is inmiddels al gelukt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Duitse t-mobile lock | joj3 | Unlock | 1 | 23-01-11 17:24 |
T-Mobile micro-simkaartje gehaald! | PardyHardy71 | Overige providers Nederland | 0 | 26-07-10 23:16 |
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. | froos | Archief | 1 | 21-03-10 00:09 |
iPhone 3GS: officiele t-mobile lock controleren | aernout | Unlock | 2 | 24-07-09 15:54 |
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim | avdwerf | Odido (T-Mobile) | 24 | 25-08-08 16:17 |
|
|