simlock vodafone spanje discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien een stomme vraag ben nieuw hier maar ik heb een iphone 4 gekocht maar ben er achter gekomen dat er een simlock op zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simlock vodafone spanje
misschien een stomme vraag ben nieuw hier
maar ik heb een iphone 4 gekocht maar ben er achter gekomen dat er een simlock op zit van vodafone spanje versie 4.1 staat er op hopelijk kan iemand mij helpen al vast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je baseband 02.10.04 ( checken via instellingen/algemeen/info en dan modemfirmware ) hebt dan zul je nog even moeten wachten om hem te unlocken. Of het toestel moet shsh files opgeslagen hebben via een eerdere jailbreak. Dan kun je downgraden naar 4.0.1 met baseband 01.59.00 die te unlocken is met ultrasn0w.
|
|
||||
|
||||
Nee, je kunt de baseband van een 4 of 3GS niet downgraden (en een 3G meestal ook niet).
|
|||
|
|||
Ja sorry, klopt was vergeten dat de ie dan ook nog met sn0wbreeze of pwntool geupgrade moet zijn met baseband behoud.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Duitse Vodafone simlock | thomth | Unlock | 47 | 30-01-11 14:23 |
Iphone 4 vodafone simlock duitsland | bouchra | Vodafone | 0 | 26-01-11 14:13 |
iPhone 4: vodafone simlock UK | mcbbvb | Unlock | 6 | 02-08-10 18:06 |
Engelse Vodafone simlock op iPhone 4 | tbeumer@ | Koopinformatie Nederland | 5 | 29-07-10 23:29 |
Vodafone simlock UK | mcbbvb | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 20-07-10 19:55 |
|
|