//

Baseband 06.15.00 unlocken

Baseband 06.15.00 unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Ik draai nu al een tijdje 05.15.04 op mijn iphone dus heb ik hem tot dusver nog niet kunnen gebruiken. Ook werkt de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-02-11, 18:47
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard Baseband 06.15.00 unlocken

Beste mensen

Ik draai nu al een tijdje 05.15.04 op mijn iphone dus heb ik hem tot dusver nog niet kunnen gebruiken. Ook werkt de Wi-Fi niet meer.

Nu wou ik vragen of het een goed idee lijkt om met snowbreeze een custum ipsw te maken met ultrasnow 1.2 toegevoegd, om dan zo met redsnow de baseband naar 06.15.00 te updaten en zo te installeren op mijn iphone.

Ik heb voordien al eens geprobeert ultrasnow op mijn iphone toe te voegen via een custom ipsw maar ik vond er nergens een icoontje van, iemand een uitleg hiervoor? Hij stond telkens in queue en als ik op clear klikte dan had ik iets van dependencies

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-11, 19:46
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Gewoon nog even wachten, de nieuwe unlock zit eraan te komen!

EDIT:
Voordat er speculaties ontstaan, ze zijn er in ieder geval al aan bezig. Hoe lang het duurt is nog een groot raadsel.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 01-03-11, 13:00
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Gewoon nieuwe Redsn0w downloaden en vink "install ipad baseband" via cydia even ultrasn0w erop gooien. simpel zat ! Er kleven wel wat bezwaren aan de ipad baseband, mogelijk werkt je GPS niet zo lekker (soms!), dus bedenk u goed wat u met uw baseband doet !
__________________
Revenge of the nerd..
  #4  
Oud 01-03-11, 17:34
Itsmitch Itsmitch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 34
Standaard

Ik zou het je niet aanraden om het te doen, die ipad baseband geeft mij alleen maar problemen. Ik ben van mening dat ik mijn Vodafone netwerk hierdoor ben kwijt geraakt (voorheen werkte het wel !) + je kan voorlopig ook niet down of upgraden van je firmware Mits de baseband verssie hoger ligt dan die van de ipad (06.15.00)

Zoals hier boven werd geadviseerd zou ik zeker nog even wachten ..

Ook schijnen mensen gprs problemen te hebben na de ipadbaseband, en als je unlocked met ultrasn0w ook je batterijen die sneller kunnen leeg raken.

Tenzij je sampref installeerd, majah ik heb er in elk geval spijt van en vond dit een mooie kans om toe te lichten waarom
  #5  
Oud 03-03-11, 21:37
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Itsmitch Bekijk bericht
Ik zou het je niet aanraden om het te doen, die ipad baseband geeft mij alleen maar problemen. Ik ben van mening dat ik mijn Vodafone netwerk hierdoor ben kwijt geraakt (voorheen werkte het wel !) + je kan voorlopig ook niet down of upgraden van je firmware Mits de baseband verssie hoger ligt dan die van de ipad (06.15.00)

Zoals hier boven werd geadviseerd zou ik zeker nog even wachten ..

Ook schijnen mensen gprs problemen te hebben na de ipadbaseband, en als je unlocked met ultrasn0w ook je batterijen die sneller kunnen leeg raken.

Tenzij je sampref installeerd, majah ik heb er in elk geval spijt van en vond dit een mooie kans om toe te lichten waarom
Hartelijk dank, ik heb dan uiteindelijk besloten om toch nog maar wat af te wachten.
  #6  
Oud 03-03-11, 22:00
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Hopelijk komen er ook resultaten voor de eventuele downgrade.. Want die 6.15 is niet aangenaam!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Baseband 03.10.01 te unlocken? jeetn Unlock 11 14-04-12 12:40
iPhone 3GS: Unlocken baseband 05.15.04 domii Unlock 1 26-11-10 14:30
iPhone 3GS: 32 GB baseband 04.26.08 (3.0.1) unlocken/JB? DVSensei Unlock 4 10-04-10 22:49
Unlocken van 1.1.2 met baseband 4.02.13_g cort Unlock [archief] 7 18-12-07 18:32
1.1.1. met baseband 4.xxxx unlocken Reckless Unlock [archief] 9 13-12-07 21:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.