Ik hoef mijn iPhone niet meer te unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb laatst mijn iPhone 3G gejailbreaked en geunlocked. Ik kreeg toen echter geen push notifications. Ik heb vanalles geprobeerd, onder andere met programma's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik hoef mijn iPhone niet meer te unlocken
Hallo,
Ik heb laatst mijn iPhone 3G gejailbreaked en geunlocked. Ik kreeg toen echter geen push notifications. Ik heb vanalles geprobeerd, onder andere met programma's als pushdoctor en SAM. Niks werkte. Nu heb ik mijn iPhone weer helemaal opnieuw gejailbreaked, maar nu hoef ik hem opeens niet meer te unlocken Ik heb geen sim-kaartje die eigenlijk bij de iPhone hoort, maar ik kan gewoon bellen en alle andere dingen die eigenlijk niet zouden horen te kunnen. Dit is toch eigenlijk helemaal niet mogelijk? Het is natuurlijk wel fijn, want nu doen mijn push notifications het ook gewoon, maar kan iemand mij uitlggen hoe dit dan zou werken? Alvast bedankt! Groetjes Jason |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe wil je bellen zonder SIM-Kaart? Onmogelijk als je het mij vraagt.
|
|
|||
|
|||
nee, heb wel een sim-kaart erin, maar niet van de provider waar de iphone bij is gekocht. Maar ik heb hem niet geunlocked, en toch doet ie het.
|
|
||||
|
||||
oudere iphones (zoals de 2g en 3g) blijven idd gewoon de unlock behouden
|
||||
|
||||
Ah! Sorry verkeerd gelezen! Ga is naar Instellingen > Aanbieder > (Hier staat hopelijk je aanbieder a telecom tussen!) > Selecteer je aanbieder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer | titei | iPhone algemeen | 5 | 03-04-13 00:33 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? | maurice1991 | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 20:06 |
Ik hoef geen Jailbreak meer!! | mathijs666 | Archief | 1 | 02-02-10 21:19 |
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 18 | 20-12-09 23:44 |
|
|