iPhone door update 4.3 unlocked discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag met m'n SIM locked iPhone 4 (geen jailbreak, abo T-Mobile) de update naar versie 4.3 gedaan. Aan het eind kreeg ik gelukwensen, mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone door update 4.3 unlocked
Vandaag met m'n SIM locked iPhone 4 (geen jailbreak, abo T-Mobile) de update naar versie 4.3 gedaan. Aan het eind kreeg ik gelukwensen, mijn iPhone was unlocked!
Ik ben blij verrast, en meteen uitproberen. Maar als ik er een andere simkaart (pp micro van AH) in stop heb ik geen signaal en 'kan zenderlijst niet downloaden'. Moet ik verder nog iets doen voordat ik m'n toestel met een andere provider kan gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, een andere sim zou nu gewoon moeten werken.
Maar die AH pp micro is dat niet alleen voor 3G dataverkeer (normaliter ivm een laptop of tablet/ipad)? Dan vind ik het niet zo raar dat de iPhone aangeeft dattie geen netwerk kan vinden. |
|
||||
|
||||
En buiten dat: alle NL T-Mobile gelockte iPhones zijn al een tijdje gratis simlockvrij te maken via iTunes, dus dat is niet zo gek
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet ik, maar ik wist niet dat het vanzelf zou gaan bij de update naar 4.3. |
Labels |
unlock, update firmware |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: jail+unlocked 1.1.4 2g vast in dfu na ongeluk update 3.1.2 met Itunes | seleiphone | Unlock | 1 | 23-05-10 23:34 |
iPhone 1e gen.: blijft unlocked na update naar 3.0.1? | TvG | Unlock | 6 | 24-08-09 15:51 |
Zijn officieel unlocked iPhones firmware update-proof? | DutchVince | iPhone algemeen | 1 | 08-11-08 17:52 |
Unlocked 1.1.2 BT 4.6 update 1.1.3 | ALVA | Archief | 2 | 27-02-08 00:07 |
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked | efefes | Unlock [archief] | 2 | 13-11-07 15:20 |
|
|