//

Unlocken

Unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Mijn stiefmoeder is een Nederlandse ( en ik een Belg ) en heeft een gsm-abonnement in bij jullie in Nederland. Over enkele maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-11, 19:56
daanwillems daanwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard Unlocken

Dag iedereen,

Mijn stiefmoeder is een Nederlandse ( en ik een Belg ) en heeft een gsm-abonnement in bij jullie in Nederland. Over enkele maanden mag ze een nieuwe gsm kiezen
(abonnementen hangen blijkbaar vast aan gsm's bij jullie) .
Ze zou dan eventueel een iphone 4 kiezen om die aan mij te geven ( een arme student ).

Ik heb al gehoord dat dit normaal gezien wel moet lukken met een unlock ofzoiets? Want omwille van die combinatie met het abonnement in NL blokkeren ze die gsm's voor andere providers? Denk dat ze bij t-mobile is

Verder zit ik natuurlijk met het probleem van die micro-sim... Mijn stiefmoeder zou dan haar oude telefoon willen blijven gebruiken die niet met een micro sim werkt. Aangezien dat ze in dewinkel vanuit gaan dat zij de iphone gaat gebruiken zullen ze haar sim kaart wel kleiner maken zeker? Een extra exemplaar aanvragen lukt dat?

Ik kan de iphone niet unlocken/jailbraken zonder er eerst een sim kaart in te stoppen?


Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-11, 20:07
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Een paar antwoorden:

Als eerste: Mazzelaar

De huidige iPhones worden, ook in Nederland, zonder simlock verkocht, dus dat is geen probleem.

Het tweede, voor microsims zijn adapters, kosten eeen paar euro, zodat een micro sim in een normaal simslot past. Wanneer ze bij de aanschaf aangeeft dat ze de sim ook in een aander toestel wil gebruiken zullen ze of een adapter mee geven of deze erbij verkopen voor weinig.

Als laatste, hij moet werken met elke sim dus ook het activeren mag geen probleem zijn
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 12-03-11, 09:42
daanwillems daanwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Dus het enige wat ik moet doen is zo'n adaptertje halen en mijn problemen zijn opgelost ? Want op andere fora spreken ze van een hardware unlock en dat gewoone simunlock niet bij de laatste modellen werkt?
  #4  
Oud 12-03-11, 17:35
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Welk deel van: De huidige iPhones worden, ook in Nederland, zonder simlock verkocht, dus dat is geen probleem.

Of te wel, je toestel is al geunlocked.
-T-mobile verkoopt tegenwoordig geen simlocked iphones meer, zowel hang hem aan iTunes. Word genoeg op het forum over gepraat.
-Vodafone heeft altijd al unlocked toestellen verkocht.

andere providers weet ik niet maar zover ik weet is alles hier al unlocked.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: o2 UK unlocken arnoldg Unlock 3 25-11-11 18:32
iPhone 3G: 3G unlocken schmeink Unlock 1 22-10-10 19:58
iPhone 3G: unlocken KNV Unlock 3 26-08-10 16:34
unlocken Dexstron Archief 1 03-11-09 13:10
unlocken The King Archief 1 20-02-08 00:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.