Kan ik unlocken en jailbreaken als ik nu de laatste iOS 4.2.1 installeer discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ooh ok.. dus als ik met itunes 10.1.1 op herstellen zou klikken zou ik alsnog geupgrade worden met iOS4.3 omdat die dus rechtstreeks worden gedownload. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ooh ok.. dus als ik met itunes 10.1.1 op herstellen zou klikken zou ik alsnog geupgrade worden met iOS4.3 omdat die dus rechtstreeks worden gedownload.
ik dacht: FW x komt met itunes x en FW y komt met itunes y SHSH blobs weet ik niet. zit nu vast in een custom firmware upgrade, vandaar deze desperate poging tot het vinden van een manier tot upgraden naar iOS4.2 maar volgens mij geen blobs nee,a las net dat je dat uberhaupt van tevoren moet doen. en is t nu al te laat voor .. maar bedankt voor de reacties |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
groningen. maar ik zit nu met t probleem van de errors als 1600 etc tijdens het herstellen.
|
|
|||
|
|||
yesss ik ben eruit!
heb nu FW 4.2 met mn oude baseband. weet eigenlijk niet hoe ik het heb gedaan. na 2 en een halve dag zie je door de bomen het bos niet meer. maar wat ik heb gebruikt : sn0wbreeze.2.2.1 iREB r4 en itunes 10.2.1 geloof ik.. de nieuwste iig! |
|
||||
|
||||
Fijn dat het gelukt is!
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: kan ik een vodafone uk jailbreaken en unlocken? | boardfreak | Unlock | 0 | 13-01-11 21:59 |
iPhone: Legaal laten unlocken, kan ik jailbreaken? | Th00mz | Jailbreak | 3 | 22-07-09 23:14 |
Iphone 2G FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!! | Hamza | Archief | 7 | 22-09-08 20:15 |
|
|