Iphone update naar 4.3.1 en 06.15.00 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mn 3Gs trouwens simlockvrij gemaakt, nadat bekend werd dat t-mobile niet meer t alleenrecht had op de iPhones.. Dus neem aan dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb mn 3Gs trouwens simlockvrij gemaakt, nadat bekend werd dat t-mobile niet meer t alleenrecht had op de iPhones.. Dus neem aan dat ik geen Ultrasn0w nodig heb.. Hoop ik iig..
Heb voor t simlockvrij maken t-mobile gebeld, dus is ie volgens mij officieel simlockvrij.. Nog wel ff een vraagje,mss heb ik er ergens overheen gelezen, maar mn 3Gs is gejailbreaked op t moment, kan ik m dan zonder problemen opnieuw met PwnageTool op iOS 4.3.1 jailbreaken? Zonder dat t een baksteen wordt, ---->http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ckd-topic.html |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dit is een duitse iphone kan het dan ook?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Das een goeie, dat weet ik niet..
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Laat het een keer duidelijk zijn de ipad baseband 6.15 hoeft niet altijd GPS problemen te krijgen. Ik heb stuk of 10 gedaan, waar van 8 perfect werken zonder problemen. Dus statistisch gezien 20% levert een GPS probleem op. Als je niet anders kan...zou ik gewoon erop knallen, want nieuwe unlocks van hogere basebands zijn niet in aantocht!
|
|||
|
|||
ik heb een 3GS 6.8GB 4.3.1 (8G4) Model MC640LL FW 05.16.02 afkomstig uit USA van AT&T als vondeling tot mij genomen
zelf niks aan gewijzigd qua updates (FW) maar wel de recente jailbreak succesvol uitgevoerd, grote dank Stefan Esser (@i0n1c on twitter), en bij mij werkt GPS uitstekend... ik kan er alleen niet mee bellen omdat mijn SIM niet geacepteerd word geduld is een schone zaak dus wachten op de juiste unlock! |
|
|||
|
|||
@ slokker , baseband upgraden naar 06.15 zou misschien uitkomst bieden denk ik...
alleen tis ma net of je dat wilt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lukte aanvankelijk niet omdat ik een "oudere" versie an Redsn0w gebruikte die alleen 4.2.1 accepteerde. Ik las op het net dat ik dan moest downgraden naar 4.2.1 maar van het toesten (van mijn vrouw) was niets eerder bewaard. Nu is de baseband upgrade 06.15.00 inmidels gelukt met Redsn0w 0.9.6rc9. Alleen nog even wachten tot ie ge-unlocked kan worden met ultrasn0w |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wil t wel gaan proberen om m te jailbreaken met PwnageTool maar lijkt wel of mijn iPhone tethered simlockvrij is hahaha... De ene x heb ik gewoon vol bereik met Vodafone en de andere x moet ik m eerst weer aan iTunes hangen voordat ie mn simkaart herkent en aangezien Ultrasn0w er nog niet is, wil ik niet met een iPod ipv een iPhone zitten.. Ben een beetje aan t twijfelen of ik t zal doen... Zo heel veel nieuwe dingen zitten er toch niet in iOS 4.3.1?
|
|
|||
|
|||
als ik alle berichten een beetje volg heeft iedereen toch wel dezelfde problemen op diverse forums, met als meest gehoorde oplossing updaten naar 06.15, of gewoon netjes wachten op de komende unlock van redsn0w... allemaal duidelijk zover! Jailbreak is goed gegaan en ik wacht dan ook netjes af.
Maar toch de vraag voor mijzelf, mijn bb 05.16.02 kom ik niet tegen in alle verhalen... is deze dan zo raar? of zijn er meerdere berichten over bekend? Just curious |
|
||||
|
||||
05.16.02 is relatief nieuw (4.2.1), maar er geldt vast hetzelfde voor als 05.14 en 05.15: (nog) niet te unlocken...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb t uiteindelijk nog niet gedaan.. wel met mn iPad maar ik vind iOS 4.3.1 niet echt soepel werken..
|
Labels |
05.16.01, 06.15.00, 3gs, baseband, upgrade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G update naar 4.1 | dhoog | iPhone algemeen | 2 | 01-12-10 20:46 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
iPhone 1e gen.: Iphone 1G update naar 2.2?? | dreamersteps | Unlock | 2 | 05-12-08 22:07 |
iPhone vastgelopen na update naar 1.0 naar firmwareversie 2.0 | Sabwar | Archief | 1 | 21-09-08 23:43 |
|
|