Iphone 3gs prob discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag , ik zit met een probleem men vriendin heeft zich een iphone 3gs aangeschaft en geupdate naar 4.3.2. maar dit is een tweede hands ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs prob
Dag , ik zit met een probleem
men vriendin heeft zich een iphone 3gs aangeschaft en geupdate naar 4.3.2. maar dit is een tweede hands toestel. nu kan ze met dat ding niet meer bellen en kan niet meer gebeld worden, had al eens rondgekeken en heb hem daarstrax gejailbreakt en dit is gelukt. nu staat er cydia op. moet ik nu iets downloaden in cydia dat hij weer unlockt ? bedankt bij voorbaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk welke baseband deze iPhone heeft en gebruik dan de keuzehulp:
iPhone Jailbreak en Unlock - Unlock op iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
bij baseband staat er 05.16.02
|
|
||||
|
||||
Dat is de 4.3.x baseband. Die is niet te unlocken.
De keuzehulp is blijkbaar niet up-to-date, maar ik vermoed dat je de iPad baseband "truc" kunt gebruiken: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html Lees je goed in (over alle nadelen) voor je besluit dat te doen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
De tel is simlock vrij en hij is gejaibreakt. Mij is verteld dat ik hem niet kan updaten dan is hij niet meer simlock vrij. Wat kan ik hier aan doen wie geeft mij tips. |
|
|||
|
|||
dus eigelijk als ik het goed begrijp moet ik men firmwareversie upgraden naar 06.15.00 ? maar dit is toch voor iOS 4.2.1. en ik draai nu op 4.3.2 ?
|
|
|||
|
|||
en dit kan ik doen met PwnageTool 4.1.3 ? en gaat dat geen problemen geven omdat ik al heb gejailbreakt met redsnOw ?
|
|
|||
|
|||
Nee 6.15 is de baseband software. Maar je kan de baseband ook gewoon met Redsn0w. Er zit een speciale vinkje in Redsn0w. Even aanvinken, dan gaat hij de ipad baseband opgooien. Wel uitkijken, het kan lang duren. Laat het proces volledig zijn gang gaan! Als je het proces onderbreekt, dan is de iphone naar de maan...
|
|||
|
|||
ok bedankt man , ik ga het zeker proberen en laat iets weten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone prob met simkaart | Bokmans1994 | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 23:16 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
help 3G simlock prob | Paulusvb1973 | Archief | 11 | 15-03-09 12:18 |
1gen iPhone prob (uitvallen) | berndvp | iPhone algemeen | 0 | 22-09-08 21:31 |
SMS Fix prob?! | NickNL | Archief | 3 | 13-01-08 13:47 |
|
|