Iphone 4 met bad esn werkt in nl? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Op Ebay vind je talloze Iphone 4's met daarbij de opmerking BAD ESN. (Electronic serial nummer). Voor zover ik heb kunnen lezen betreft het hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 met bad esn werkt in nl?
Op Ebay vind je talloze Iphone 4's met daarbij de opmerking BAD ESN. (Electronic serial nummer). Voor zover ik heb kunnen lezen betreft het hier dan een toestel die via de IMEI geblokkeerd is om te worden gebruikt als telefoon. 2 oorzaken. Wanbetaler van degene die de telefoon heeft aangeschaft of het bertreft een gestolen of verloren gsm.
Ik ga even uit van het goeie dat het een toestel is geweest van een wanbetaler. Simpele vraag is eigenlijk: Werken deze toestellen wel in Nederland? Iemand ervaringen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als een IMEI geblokkeerd is dan is die op de hele wereld geblokkeerd.
|
|
||||
|
||||
Tegenwoordig kan de wat gevorderde hacker een IMEI nummer veranderen.
|
||||
|
||||
Volgens mij loop je een behoorlijk risico een iPod met simtray te kopen Maar ik heb er geen verstand van.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Naar mijn idee, valt het bij een iphone het imei nummer niet te veranderen!! Wel weet ik de wat oudere HTC toestellen wel kon, om het te kunnen unlocken en daarna weer terug te veranderen.............Bij iphones ben ik het niet tegen gekomen!.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Bad url?? | jailbreakme | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-02-11 21:01 |
Bad company 2 voor iphone | Bartje007 | iPhone Games | 6 | 18-12-10 19:16 |
|
|