Baseband upgraden sn0wbreeze discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Weet iemand of je de baseband van een iphone 3g kunt upgraden met sn0wbreeze? Aangezien redsn0w niet werkt bij mij. Zo ja, kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Baseband upgraden sn0wbreeze
Hallo allemaal,
Weet iemand of je de baseband van een iphone 3g kunt upgraden met sn0wbreeze? Aangezien redsn0w niet werkt bij mij. Zo ja, kan iemand mij dit precies uitleggen en een downloadlink van de goede versie? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom wil je de baseband upgraden? Naar welke versie?
(bedoel je de iPad baseband?)
|
|||
|
|||
Jah de ipad baseband aangezien ik de unlock van me at&t toestel af moet hebben.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kun jij de download link van de nieuwste sn0wbreeze geven? want ik kan em niet vinden...
|
|
|||
|
|||
wel beetje lullig als ik in een ander toppic je probeert te helpen met redsn0w je hier verder gaat met iets anders??
nja hier heb je de link van snowbreeze: iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones |
|
|||
|
|||
Ik heb firmware 4.2.1 en met de versie van sn0wbreeze die je hier voor nodig hebt kun je de baseband toch niet upgraden (v2.2.1)
Moet ik m'n iphone upgraden naar 4.3.2? |
|
|||
|
|||
je kan niet updaten naar 4.3.2 want iphone 3G is tot 4.2.1 .... kijk of er eerdere versie's zijn ... sterker nog die zijn er en zie meteen firmware erbij staan succes!
Laatst gewijzigd door Melvin18; 21-04-11 om 23:38. |
|
|||
|
|||
Dit is juist het probleem ik heb sn0wbreeze voor mijn firmware maar daarmee kan ik mijn baseband niet upgraden...
|
|
|||
|
|||
zie post redsnow http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...erkt-niet.html
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik baseband upgraden? | Matice | Archief | 2 | 05-12-10 21:26 |
iPhone: Hoe nu een Jailbreaked 3GS 3.1.2. (7D11) en baseband 05.12.01 te upgraden naar iOS4? | marco538 | Jailbreak | 2 | 25-06-10 19:18 |
iPhone: 3GS vanaf 3.0 naar 3.1 met upgraden baseband | RobinvD | Jailbreak | 1 | 04-10-09 13:04 |
iPhone 1e gen.: Baseband upgraden? | Yzord | Unlock | 1 | 17-09-09 20:30 |
iPhone: Baseband upgraden naar 02.28.00 | Modena | Jailbreak | 5 | 08-02-09 17:09 |
|
|