Geen revoke na universele unlock. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier even een mededeling voor alle mensen die destijds een universele unlock hadden aangevraagd voor hun iPhone. Die unlock die bijvoorbeeld ook AT&T unlockte en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen revoke na universele unlock.
Hier even een mededeling voor alle mensen die destijds een universele unlock hadden aangevraagd voor hun iPhone. Die unlock die bijvoorbeeld ook AT&T unlockte en geleverd was bij onder andere SuperPaddy.
Op internet werd er veel gesuggereerd dat de unlock ook weer heel makkelijk ingetrokken kon worden en velen waren hier bang voor. Ik kan melden dat ik gisteravond mijn iPhone volledig hersteld heb en ik mijn iPhone weer op de normale manier kon activeren. De unlock is dus niet ingetrokken en ik neem aan dat dat nu ook niet meer gebeurd. Men kan rustig de iPhone herstellen en updaten als ze dat nodig vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Na jailbreak geen Wi-Fi, dus geen unlock!? | Strifer | Unlock | 4 | 25-02-11 22:21 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
iPhone: iPhone 3G blijft rebooten, geen jailbreak, geen unlock | mdahiemstra | Jailbreak | 3 | 16-06-10 13:23 |
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk | johngossen | Unlock | 1 | 08-04-10 20:59 |
iPhone 3G: geen internet en geen unlock | wesleymeijde | Unlock | 0 | 04-03-10 16:52 |
|
|