iPhone geblokkeerd na update. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben naar turkije verhuisd, toen ik iTunes installeerde op myn PC. updatete ik naar de nieuwste versie (9.0) en toen blokkeerde myn iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone geblokkeerd na update.
Hallo,
Ik ben naar turkije verhuisd, toen ik iTunes installeerde op myn PC. updatete ik naar de nieuwste versie (9.0) en toen blokkeerde myn iPhone, en nu kryg ik steeds een melding met: 'Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iPhone te activeren' Wat kunnen we hieraan doen? en als ik 'm aan iTunes verbind kryg ik alleen een beeld met: iPhone te zien. ik kan niet een muziek / video etc. uploaden naar myn iPhone... enig idee iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft je telefoon een NL simlock?
9.0 is trouwens niet de laatste versie van iTunes.
|
|||
|
|||
Hy is simlock vrÿ
&& dit gebeurde 'n tÿdje geleden... ben nu by een vriend die ik wil helpen met z'n iPhone die hy lang niet meer heeft gebruikt. ik heb net iTunes 10 gedownload. & 't iPhone zelf is iets in de 9 versies.... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juni 2011 om 01:15 ---------- kunnen jullie me helpen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kan ook wel eens een hele taalcursus afronden terwijl m'n computer iets installeert - maar een verhuizing naar Turkije had ik nog niet aan gedacht! Citaat:
Maar als je pech hebt, zat er voor jouw update actie een softwarematige (via jailbreak) unlock op, en heb je die nu per ongeluk om zeep geholpen. |
|
||||
|
||||
jep, als je hem hebt geupdate is je jailbreak+unlock foetsieeeeee.....
|
|
||||
|
||||
k4yraa, gaat het nou om jouw iPhone of die van je vriend?
Kun je de belangrijkste gegevens hier posten? Model, firmware, baseband, simlock, provider, etc. |
|
|||
|
|||
Nou,
het is niet van mÿ van 'n vriend. ik kryg alleen op 't scherm te zien zo'n iTunes teken en een kabel teken, dat ik hem moet aansluiten zegmaar. en een waar eigenlyk unlock moet staan staat er hier: slide for emergency. ImageShack.us Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-06-11 om 13:52. Reden: nummers voor bescherming iphone verwijderd ;-) |
|
||||
|
||||
Nogmaals:
Kun je de belangrijkste gegevens hier posten? Model, firmware, baseband, simlock, provider, etc. |
|
|||
|
|||
Model: iPhone 3G 16GB.
Firmware: telefoon is geblokkeerd kan niets zien... Baseband: geld zelfde als hierboven simlock: Simlock vry. Provider: Ortel mobile. |
|
||||
|
||||
Heb je al een SIM-kaart zonder pin-code geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ik heb 't zonder simkaart geprobeert en nog steeds is 't dan geblokeerd...
zonder pin-code nog niet .. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juni 2011 om 14:23 ---------- heb net een programma gedownload waar ik dit kan zien: Serial nummer: Baseband: Bootloader: Model heb je hier iets aan? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oeps sorry copy fout.
Serial nummer: 8683673Q1R4 baseband: 05.15.04 Bootloader: 5.9_M3S2 Model: MB500 |
|
||||
|
||||
Die baseband is niet softwarematig te unlocken.
Op welke manier was de iPhone simlock vrij (bij aankoop)? Factory unlock, provider (IMEI) unlock of softwarematige unlock? |
|
|||
|
|||
Ja by aankoop was hy Simlock vry.
wat bedoel je met: Factory inlock & Provider IMEI. ik kan wel 't IMEI zien ... wil je die? |
|
||||
|
||||
Als hij echt bij aankoop als simlock vrij is raad ik je aan om allereerst een andere SIM-kaart (zonder pincode) te proberen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jup, heb hem nu zonder Pin-code geprobeert. nog steeds niet gelukt...
|
|
||||
|
||||
Helaas, mogelijk heb je dan een provider (sim) lock op je toestel zitten...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone is geblokkeerd | Lee | iPhone algemeen | 82 | 27-01-12 18:28 |
Windows: Help! Iphone geblokkeerd | keesdr | iTunes | 3 | 07-12-10 21:13 |
iPhone is geblokkeerd | ssem19 | iPhone algemeen | 5 | 17-10-10 12:01 |
iphone geblokkeerd | lilianne6 | Chat en geruchten | 4 | 27-07-10 14:04 |
iPhone 1e gen.: Help: Geblokkeerd na update | luckylucky | Unlock | 9 | 21-09-09 19:20 |
|
|