Unlock in iOS 5 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Ik heb een AT&T gelockte iphone gekocht in Amerika toen ik daar was, toestel was simlock vrij gemaakt via een software unlock. Updaten ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock in iOS 5
Hi!
Ik heb een AT&T gelockte iphone gekocht in Amerika toen ik daar was, toestel was simlock vrij gemaakt via een software unlock. Updaten ging mits ik hem maar op baseband 01.59.00 kon houden. Dit ging goed tot en met 4.2.1. Niks aan de hand tot mijn broertje me vriendelijk wou helpen en dus fijn een update uitgevoerd heeft naar 4.3.3. Resultaat: Unlock weg en baseband naar 04.10.01. Nu is mijn vraag, is er een kans dat er snel een unlock komt als iOS 5 uit is? Of maakt dat voor de baseband geen verschil of er nu 4.3.3 of 5.0.1 ( ik zeg maar iets ) op staat ? Ik weet dat een Imei unlock bij een AT&T iphone niet mogelijk is. Alvast bedankt, mvg robbert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Unlock hangt van de baseband af.
Aan iOS5 is vast een nieuwe baseband gekoppeld, waardoor het eerder langer dan korter duurt. Verder valt er pas echt iets zinnige over te zeggen als iOS5 uit is; daarom voor nu een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
unlock ios 4.3 | miicker | Chat en geruchten | 1 | 22-03-11 20:14 |
iPhone 4: Unlock (Modemfirmware: 03.10.01, iOS 4.2.1) | FlowHRS | Unlock | 1 | 21-02-11 20:39 |
iPhone 3GS: iphone 4:unlock op ios 4 | oc-recom | Unlock | 5 | 28-06-10 14:20 |
iPhone 3GS: Unlock iOS 4 GM | spysical | Unlock | 6 | 25-06-10 16:04 |
|
|