Unlock (Modemfirmware: 03.10.01, iOS 4.2.1) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een unlock voor deze soort iPhone? Gekocht bij T-Mobile als dat iets uit maakt.. ik wil gewoon graag mijn iPhone jailbreaken, zonder hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock (Modemfirmware: 03.10.01, iOS 4.2.1)
Is er een unlock voor deze soort iPhone? Gekocht bij T-Mobile als dat iets uit maakt.. ik wil gewoon graag mijn iPhone jailbreaken, zonder hem te beschadigen. De laatste keer dat ik dit deed kon ik niet meer bellen/sms'en/verbinden met 3g, dus ik dacht al wel dat ik iets vergeten was, dat bleek dus de unlock te zijn.
Thanks, ~FlowHRS |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het een Nederlands T-mobile toestel betreft kun je deze volgens mij permanent en officeel unlocken zie hier: http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...officieel.html
Als je dan daarna een softwareupgrade doet heb je niet meer het probleem dat je moet unlocken. Een jailbreak moet natuurlijk wel beschikbaar zijn voor die softwareversie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
unlock ios 4.3 | miicker | Chat en geruchten | 1 | 22-03-11 20:14 |
iPhone 4: unlock modemfirmware 02.10.04 | halil66 | Unlock | 2 | 10-10-10 16:03 |
iPhone 3GS: Unlock iOS 4 GM | spysical | Unlock | 6 | 25-06-10 16:04 |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) | Maniak | Unlock | 3 | 28-05-10 20:54 |
|
|