unlock 4.2.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) nu dan gelukkig de jailbreak voor 4.2.1 uit is, zijn we alweer een stap verder, maar als je zoals mij met een gelockte iphone zit, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock 4.2.1
nu dan gelukkig de jailbreak voor 4.2.1 uit is, zijn we alweer een stap verder, maar als je zoals mij met een gelockte iphone zit, kom je weer bij het volgende probleem. is er al iets bekend wanneer de unlock uitkomt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Door welke provider is je iPhone gelocked?
|
|
|||
|
|||
Wat als je iphone door bijvoorbeeld de ATenT provider is unlocked? Wat dan... is die nog unlockbaar.
|
|
|||
|
|||
als ik em jailbraik met greenpoison kan ik em dan nog simlockvrij maken?
|
|
||||
|
||||
AT&T is niet te unlocken.
|
|||
|
|||
dus als je een iphone 4 uit amerika hebt gekocht kan je em beter verkopen? met een at&t lock, want je hebt er helemaal niks aan.
|
|
||||
|
||||
Nee.....
Welke baseband heb je? |
|
|||
|
|||
03.10.01, dit is de meest recenste
|
|
||||
|
||||
Die is dus niet te unlocken met ultrasn0w.
Alleen 1.59.00. |
|
|||
|
|||
wanneer is die wel te unlocken den kje?
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee.
Maar de baseband 02.10.04 is nu nog steeds niet te unlocken. Dus het kan erg lang gaan duren. |
|
|||
|
|||
even een andere vraag, als ik mijn iphone 4.2.1 ga jailbraiken met green poison, heeft dat toch geen gevolgen voor als ik mijn toestel wil unlocken.
want er staat dat er geen gebruik gemaakt mag worden van greenpoison als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock. wat betekent dit precies? |
|
|||
|
|||
Unlock
even een andere vraag, als ik mijn iphone 4.2.1 ga jailbraiken met green poison, heeft dat toch geen gevolgen voor als ik mijn toestel wil unlocken.
want er staat dat er geen gebruik gemaakt mag worden van greenpoison als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock. wat betekent dit precies? Hier ben ik dus ook heel erg benieuwd naar...heb dezelfde Iphone + firmware en wacht ook op unlock. Maar als ik zou kunnen jailbreaken zou dat in ieder geval al iets zijn. |
|
|||
|
|||
ik zag op ebay wel verscheidene verkopers die AT&T claimen te unlocken op imei. Wat daarvan waar is weet ik niet alleen...
Unlock zou uit moeten komen na de 4.3 firmware. Hopelijk deze week! |
|
|||
|
|||
hallo,
heb mijn iphone 4 met baseband 01.59.00 naar os 4.2.1 geupdate. kan ik deze nog unlocken? de baseband is nog steeds dezelfde.... bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thx voor de snelle reactie maar waarom blijft hij dan op de itunes logo staan???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja idd heb geen originele sim erin...
maar je bent zeker dat het gaat zonder de originele sim door hem enkel te jailbreaken met redsn0w??? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|