unlock 4.2.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) wow )) dus je hebt een iphone 4 met BB 01.59.00 en OS 4.2.1 unlocked???? heb geprobeerd met greenpois0n te jailbreaken... is dat goed of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wow )) dus je hebt een iphone 4 met BB 01.59.00 en OS 4.2.1 unlocked????
heb geprobeerd met greenpois0n te jailbreaken... is dat goed of kan alles met redsn0w? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
wie kan mij helpen om mijn iphone 4 4.2.1 met baseband 03.10.01 te unlocken ikheb hem al wel geactiveerd.
ik heb baseband 03.10.01 er op kan ik hem dan wel unlocken? Laatst gewijzigd door XIII; 16-02-11 om 16:18. Reden: Berichten samengevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Baseband Van welke Duitse provider is die iPhone? |
|
|||
|
|||
dat weet ik dus ook niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en op welke manier kan dat?
ik heb een vodafone simlock er op kun j eme nu verder helpen? Laatst gewijzigd door XIII; 16-02-11 om 16:18. Reden: Berichten samengevoegd |
|
|||
|
|||
ik heb een vraag,
Ben zo dom geweest mijn AT&T iphone 4 gejailbreaked en unlocked te upgraden naar 4.2.1 Heb de laatste keer wel mijn shsh blob opgeslagen, is dit op 1 of andere manier nog terug te draaien? |
|
||||
|
||||
Je houdt hoe dan ook de nieuwste baseband die nog niet is te unlocken...
|
|||
|
|||
kan er iemand mij helpen aub?? heb een iphone 4 met versie 4.2.1 en baseband 03.10.01, als ik mijn mobistar SIM kaart erin steek vind hij die maar de iphone vind geen netwerk wat kan of moet ik hier aan doen??
|
|
|||
|
|||
dat gaat ( nog ) niet
nog effe ................. wachten |
|
|||
|
|||
Dit wil zeggen dat je iphone 4 is gejailbreakt maar dat hij wel gelockt is !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|