Ipod Touch wil niet unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen Ik heb Op Mn Ipod Touch 8GB Muziek erop gezet. toen starten ik hem op toen wou die niet van unlock slide af. het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod Touch wil niet unlocken
Mensen
Ik heb Op Mn Ipod Touch 8GB Muziek erop gezet. toen starten ik hem op toen wou die niet van unlock slide af. het touch screen dee het niet meer. ik heb hem al gehersteld maar soms doet hij het weer naar paar keer opstarten maar dan 5minute en dan bam er weer uit. Asjeblieft help. alvast bedankt . Laatst gewijzigd door JaszperIpod8GB; 05-07-11 om 00:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Snap niet echt wat je bedoelt... Gewoon herstellen in iTunes. Werkt ie wel weer.
|
|
|||
|
|||
Scherm
|
|
||||
|
||||
Beschrijf je probleem eens wat duidelijker?
Wat gebeurt er na die 5 minuten? ("Bam er weer uit" is veel te onduidelijk: telefoon lockt, touchscreen werkt niet meer, ... Wat bedoel je nou?)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als (als nieuw device) herstellen niet helpt zal het wel een hardware probleem zijn...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch 3G wil niet updaten naar iOS 4.3(.1/.2) | jojost1 | iTunes | 4 | 24-04-11 17:57 |
Ipod wil niet unlocken! | Koen Bosman | iPhone algemeen | 0 | 22-12-10 16:59 |
iPod touch: Ìpod touch 3G wil niet jailbreaken! | ikbennietzoslim | Jailbreak | 3 | 10-12-10 19:01 |
ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet | sensen61 | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 18:56 |
|
|