Problemen met Activeren! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi there, Ik heb hier een Iphone 4 firmware 4.1 baseband 02.10.04 liggen werkte prima VOOR dat ik 'm ging herstellen naar dezelfde Firmware....(Moest alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met Activeren!
Hi there,
Ik heb hier een Iphone 4 firmware 4.1 baseband 02.10.04 liggen werkte prima VOOR dat ik 'm ging herstellen naar dezelfde Firmware....(Moest alles er af halen) 3 dagen later eindelijk een AT&T kaart binnen , geknipt er in gedaan en doet nog niks... Iemand suggesties? bvd Aronto. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is het een AT&T iphone? dat is de eerste vraag. Heb je hem aan itunes gehangen nadat je het simkaartje erin hebt gedaan?. Doet je AT&T kaartje het wel? herkent uberhaupt je iphone een simkaart ?
Probeer eens deze vragen te beantwoorden dan moet je verder kijken. Anders moet je hacktivaten....komt wel met wat push probleempjes , die moet je dan voor lief nemen.
|
|||
|
|||
Citaat:
- Ja het is een Engelse AT&T Iphone, - Ja ik heb van alles geprobeert, eerst opnieuw opstarten de Iphone dan pas AT&T simkaart plaatsen daarna aansluiten via itunes doet het nog niet... - Als het goed is hoort tie werken volgens de verkoper... - Ja me Iphone herkent een simkaart. ( Hij deed t perfect voor de recover) Het probleem is het activeren van de Iphone, als dat lukt weet ik de rest wel te vinden, maar kom maar niet verder dan een Itunes + kabel logo en call emergency... |
|
|||
|
|||
Dan denk ik dat je AT&T kaartje niet goed is ! Maar krijg je dan wel een melding van iTunes dat er geen simkaart in zit of een verkeerde sim?
Zoals ik al zei , mocht dit alles niet lukken, moet je maar hacktivaten. Moet je ven opzoeken hier, heb het in vele forums uitgelegd. Maar mocht je niet vinden, geef een GIL |
Labels |
activeren, at&t, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: SAM Activeren met Iphone 4 | wikas | Jailbreak | 2 | 31-12-11 03:59 |
iPhone 1e gen.: iphone 8 gb problemen met activeren | branko | Unlock | 6 | 11-04-11 00:22 |
iPhone activeren met jailbreak | aaffies | Archief | 3 | 21-01-10 21:39 |
Problemen met activeren.. | Funkel | iPhone algemeen | 6 | 12-10-09 19:22 |
iPhone 3G: problemen met activeren | Shorty007 | Unlock | 7 | 09-11-08 20:48 |
|
|