Iphone 4 kan niet meer originele IOS installeren discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 4 4.3.5 geprobeerd te downgraden naar een 4.3.3 maar lukte niet, en toe naar een prejailbroken 4.3.3. Nu blijft mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 kan niet meer originele IOS installeren
Ik heb mijn iphone 4 4.3.5 geprobeerd te downgraden naar een 4.3.3 maar lukte niet, en toe naar een prejailbroken 4.3.3. Nu blijft mijn iphone in DFU modus met dat itunes logotje, en kan ik ook niet meer herstellen naar gewoon de originele iOS.
Iemand een idee wat ik nu moet doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
FAQ! Dit artikel lezen:
Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak) En dan 4.3.5 installeren, tenzij je wel die SHSH blobs hebt...
|
|||
|
|||
mischien op een andere laptop/ pc proberen.
Had dit gisteren ook, downgraden van 4.3.5 naar 4.3.3 was niet gelukt. herstellen lukte ook niet. Toen op een andere laptop geprobeerd heb nu maar gewoon tetherd 4.3.5 |
|
|||
|
|||
Open het volgende bestand C:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Notepad als administrator uitvoeren en dan kan je m bewerken. Je moet in je hosts de volgende regel toevoegen. Citaat:
Ik had van de week hetzelfde probleem, dat komt doordat tinyumbrella ook een regel toevoegd. Soms werkt alleen het weghalen niet, maar als je gs.apple.com verwijst naar de echte apple server (17.112.176.11) werkt het wel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan Apple Mobile Device Service niet meer installeren | Pizza Luigi | iTunes | 29 | 25-11-12 12:57 |
HELP kan niet meer restore doen Ios 5 beta 6 naar 4.3.5 | -Gebruiker030920110146 | iPad algemeen | 2 | 04-09-11 14:14 |
kan itunes niet meer installeren | zorro 1970 | iTunes | 11 | 08-02-11 09:04 |
Vandaag Firmware 3.1.2 erop installeren kan dat op een originele 3gs | Falastine | iPhone algemeen | 3 | 02-03-10 16:26 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
|
|