App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren

App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app Digital clock via de app store geinstalleerd en het werkte prima. Na het installeren van -ik vermoed intelliscreen- startte dig. clock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 8 November 2008, 16:52
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 January 2008
Berichten: 36
Standaard App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren

Ik heb de app Digital clock via de app store geinstalleerd en het werkte prima. Na het installeren van -ik vermoed intelliscreen- startte dig. clock nogwel even op maar de phone sprong direct daarna weer terug in het homscreen. Ik heb hierop intelliscreen verwijderd en vervolgens ook dig. clock (via het kruisje).
Ik kan het programma nu echter niet opnieuw installeren. Het staat weliswaar in app store maar het lijkt er op dat de app nog wel in enige vorm op de phone aanwezig is want er is geen mogelijkheid om de app opnieuw op de telefoon te zetten, synchroniseren werkt dus niet.
Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 8 November 2008, 19:46
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 October 2008
Berichten: 5
Red face app werkt niet meer??

Hoi,

ik heb ook zoiets gehad, vreemd maar na het install van een update voor een andere app werkte het weer. Net of dat er ergens een vlaggetje verkeerd kwam te staan.
Succes ermee, je kan het altijd proberen toch?
  #3  
Oud 8 November 2008, 21:54
Bordyl's schermafbeelding
» iPhone 4S 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 31 July 2008
Locatie: Opwijk - BelgiŽ
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl Stuur een bericht via Skype™ naar Bordyl Send a message via twitter to Bordyl
Standaard

Als het is wat ik denk, moet je in iTunes naar programma's gaan, daar dubbelklikken op een programma en je wachtwoord van iTunes intikken. Daarna weer gewoon synchroniseren en alles werkt weer.
Maar als dit de oplossing was, moet je niet zomaar een nieuwe topic starten, maar eerst eens goed rondkijken of dit onderwerp al eens aan bod is gekomen. Ik weet zeker dat dit onderwerp al verschillende keren aan bod is gekomen, want dit is de tweede of derde keer dat ik deze oplossing moet geven.
  #4  
Oud 9 November 2008, 18:39
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 January 2008
Berichten: 36
Standaard

Natuurlijk ben ik niet zomaar een nieuw topic gestart en heb keurig de zoekfunctie gebruikt. Tot zover dus de opvoedende teksten.
Natuurlijk heb ik de dubbelklik oplossing al geprobeerd maar voor mij werkt het helaas niet.
  #5  
Oud 9 November 2008, 19:00
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 January 2008
Berichten: 36
Standaard

Ah, het werkt weer!
Inderdaad, na het installeren van een update van een ander programma EN het verwijderen van digital clock uit de app store en het opnieuw installeren ervan (het wordt herkend dat je het programma al eerder hebt betaald, dus gratis).
Slotje erop
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan Apple Mobile Device Service niet meer installeren Pizza Luigi iTunes 29 25 November 2012 11:57
kan itunes niet meer installeren zorro 1970 iTunes 11 8 February 2011 08:04
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet dennis3 iPhone algemeen 0 7 May 2008 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.