App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app Digital clock via de app store geinstalleerd en het werkte prima. Na het installeren van -ik vermoed intelliscreen- startte dig. clock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren
Ik heb de app Digital clock via de app store geinstalleerd en het werkte prima. Na het installeren van -ik vermoed intelliscreen- startte dig. clock nogwel even op maar de phone sprong direct daarna weer terug in het homscreen. Ik heb hierop intelliscreen verwijderd en vervolgens ook dig. clock (via het kruisje).
Ik kan het programma nu echter niet opnieuw installeren. Het staat weliswaar in app store maar het lijkt er op dat de app nog wel in enige vorm op de phone aanwezig is want er is geen mogelijkheid om de app opnieuw op de telefoon te zetten, synchroniseren werkt dus niet. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
app werkt niet meer??
Hoi,
ik heb ook zoiets gehad, vreemd maar na het install van een update voor een andere app werkte het weer. Net of dat er ergens een vlaggetje verkeerd kwam te staan. Succes ermee, je kan het altijd proberen toch? |
#3
|
||||
|
||||
Als het is wat ik denk, moet je in iTunes naar programma's gaan, daar dubbelklikken op een programma en je wachtwoord van iTunes intikken. Daarna weer gewoon synchroniseren en alles werkt weer.
Maar als dit de oplossing was, moet je niet zomaar een nieuwe topic starten, maar eerst eens goed rondkijken of dit onderwerp al eens aan bod is gekomen. Ik weet zeker dat dit onderwerp al verschillende keren aan bod is gekomen, want dit is de tweede of derde keer dat ik deze oplossing moet geven. |
#4
|
|||
|
|||
Natuurlijk ben ik niet zomaar een nieuw topic gestart en heb keurig de zoekfunctie gebruikt. Tot zover dus de opvoedende teksten.
Natuurlijk heb ik de dubbelklik oplossing al geprobeerd maar voor mij werkt het helaas niet. |
#5
|
|||
|
|||
Ah, het werkt weer!
Inderdaad, na het installeren van een update van een ander programma EN het verwijderen van digital clock uit de app store en het opnieuw installeren ervan (het wordt herkend dat je het programma al eerder hebt betaald, dus gratis). Slotje erop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan Apple Mobile Device Service niet meer installeren | Pizza Luigi | iTunes | 29 | 25-11-12 12:57 |
kan itunes niet meer installeren | zorro 1970 | iTunes | 11 | 08-02-11 09:04 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
|
|