Benaming programma te lang discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb dit probleem: Heb SlovoEd Italiaans / Nederlands aangekocht in de Apple store. Wanneer ik deze op mijn iPhone installeer dan is de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Benaming programma te lang
Hoi,
Ik heb dit probleem: Heb SlovoEd Italiaans / Nederlands aangekocht in de Apple store. Wanneer ik deze op mijn iPhone installeer dan is de benaming van de applicatie te lang en staan al de letters door elkaar: Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Rename gebruiken. Met Rename kun je Applicaties een andere naam geven.
Hij zou normaal gezien in Cydia moeten staan (Jailbreak is dus vereist) maar als hij niet in Cydia staat, installeer hem dan handmatig: Download Rename Zet Permissies (met WinSCP of makkelijk met Terminal op je iPhone): Code:
chmod -R 755 /Applications/Rename.app Code:
chmod +s /Applications/Rename.app/Rename_
|
||||
|
||||
Is dat niet een beetje omslachtig?
Bij Cydia staat ie niet en bij de opgegeven link moet je eerst registreren |
|
||||
|
||||
Ja vind ik ook, maar er is toch ook een optie om gwn via Winscp de namen zo aan te passen, of heb ik het nu fout?
|
|
||||
|
||||
Ik zoek een makkelijke oplossing.
Is dit normaal dat de letters zo door elkaar staan, het is nl. een officieel aangekocht programma via de Apple Store. |
|
||||
|
||||
Ja, dat is normaal. (kijk bijv. naar Star Wars: The Force Unleashed, ook zo'n lange naam)
Ik zou dan zo geen andere manier voor je weten. |
|
||||
|
||||
Jawel er is een andere manier, je hebt het me vroeger zelf eens gezegd Maar dan gwn met Winscp naar de folder gaan en zo een andere naam geven dacht ik..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Rename is de enigste oplossing, en aangezien hij niet in Cydia te vinden is, is dit de enigste oplossing. Als er meerdere oplossingen voor zijn, laat maar horen voor wvy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Benaming ''favorieten'' veranderen. | Amore | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-02-10 17:42 |
syncen duurt lang | bunqueejump | iTunes | 14 | 21-08-09 21:54 |
Windows: Lang wachten op verifiatiemail | hurricane198 | iTunes | 16 | 27-06-09 15:02 |
Nederlandstalige benaming Badge.png? | Focaldesign | Unlock [archief] | 3 | 12-04-08 23:11 |
|
|