AppTapp repo down? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sorry van de misschien dubbele/domme vraag, maar ik ben net een nieuwe iPhone-freak. Begin deze middag deed de AppTapp-repo het nog bij mij, nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppTapp repo down?
Hallo,
Sorry van de misschien dubbele/domme vraag, maar ik ben net een nieuwe iPhone-freak. Begin deze middag deed de AppTapp-repo het nog bij mij, nu geeft de installer een fout dat hij de package niet kan downloaden.. Ligt het aan mijn Wi-Fi/iPhone of is de AppTapp-repo down? Want zonder AppTapp kan ik geen BSD Subsystem installen en dus ook geen NL taal? Alvast heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Daniel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier het zelfde probleem!
|
|
|||
|
|||
Als je BSD Subsystem zoekt heb je hier misschien iets aan:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...html#post87171 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hartelijk bedankt! Ik ga deze sources vanmiddag even proberen! Met vriendelijke groet, Daniel |
|
||||
|
||||
Ik had dit gisteravond ook toen ik Summerboard wilde installeren, kennelijk staat die er niet (meer) op.
Leeg de queue en probeer het nog een keer. Legen kun je doen door iets proberen te installeren, en dan empty queue |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apptapp/installer | tieske123 | Archief | 2 | 11-08-08 21:17 |
problemen na apptapp help aub | nanoman | Archief | 0 | 18-12-07 02:28 |
apptapp op 1.1.1 | rikkie123 | Archief | 9 | 24-10-07 17:31 |
|
|