Customize, van welke source? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hé, ik wil graag Customize op mijn iPhone hebben, maar hij geeft bij Customize en Customize old aan > Package download failed: can't find host! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Customize, van welke source?
Hé,
ik wil graag Customize op mijn iPhone hebben, maar hij geeft bij Customize en Customize old aan > Package download failed: can't find host! Dus toen heb ik de source http://www.touchrepo.com/repo.xml toegevoegd, en hier geeft hij aan This version requires firmware 1.1.3, waarvoor hij dan ook bedoeld is... Zelf heb ik dus firmware 1.1.2. Kan het zijn dat ik niet genoeg ruimte heb? Dit heb ik al wel aangepast met behulp van putty, dus dat kan het denk ik niet zijn. Hoe kan je zien hoeveel ruimtje nog over hebt...? Waar kan ik nog meer customize krijgen...? En nog een vraag, wat betekend Queue? M.v.g. DH Laatst gewijzigd door DHCN; 11-02-08 om 23:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
BossTool installeren, dan kun je zien hoeveel ruimte je hebt en dan kun je evt ook ruimte vrij maken door dingen te verplaatsen naar andere partitie.
Als je BossTool niet kan installeren dan moet je Installer eerst even re-installen. |
|
|||
|
|||
iemand die me kan helpen hiermee?
|
|
|||
|
|||
ik weet het ook niet! ik heb ook een source nodig. want de nieuwe costomize doet het ook niet bij mij.
ik weet wel dat ie: spicy chiken heet (geloof het weet niet zeker). alleen ik moet de html nog weten. |
|
||||
|
||||
Installer > Sources > Community Sources > Install
Nu staan er heel wat meer catogorieën bij. Installer > All > Costumize (Old) > Install Zo ging het bij mij toch..
|
|||
|
|||
ja maar welke source moet je invoegen?
|
|
||||
|
||||
Juiste source staat er dan automatisch in dacht ik..
|
|
|||
|
|||
ja maar hoe heet die html:// ????
|
|
||||
|
||||
Geen idee, maar als hij er automatisch in word gezet, hoef je hem toch niet meer te kennen? :-S
|
|
|||
|
|||
maar bij mij staat ie er niet automatisch bij.
|
|
|||
|
|||
customice
ik heb 1.1.4 en hoe kan ik dan customice instaleren
|
|
|||
|
|||
Misschien off topic maar ik heb nog 3 invitatie codes voor customize 2.0? Iemand interesse?
|
|
||||
|
||||
Yup, wil ik wel proberen.
|
|
|||
|
|||
Heb er nog 2...
|
|
|||
|
|||
Yes ik wil het ook wel proberen!
|
|
|||
|
|||
Ik ook please
|
|
|||
|
|||
Laatste zijn verstuurt naar mizzsweetthang en pck. Dus geen codes niet meer. Veel plezier
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke source om iphone geluid op te voeren | joey35 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 31-08-10 01:34 |
Welke source voor wolfenstein? | Arie87 | Archief | 2 | 25-03-09 13:04 |
Welke source voor Searcher? | Hanevoet | Archief | 1 | 02-01-09 00:09 |
[Customize] Welke collectie is echt nuttig? | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-03-08 21:59 |
Customize installer / source | rogiervisserfotografie | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-02-08 02:14 |
|
|