Remove Background IOS5 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kent er iemand een alternatieve app/SBsettings toggle om al je background apps te verwijderen? Remove Background doet het niet meer in IOS5 tnx...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Remove Background IOS5
Kent er iemand een alternatieve app/SBsettings toggle om al je background apps te verwijderen?
Remove Background doet het niet meer in IOS5 tnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zou eens moeten kijken of MultiCleaner het doet (mij niet bekend, omdat ik nog niet ben overgestapt naar iOS 5).
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 14:14 ---------- iOS 5 Compatible Cydia Apps & Tweaks List Hiertussen heb je trouwens nog alternatieven die getest (?) zijn. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hey,
Mijn removeBG na herstel doet het niet meer. Elke keer gaat ie in safe-mode. Via activator method of via sbsettings. geen van beide werkt... iemand een oplossing ( denk dat er iets in mijn reservekopie is blijven hangen )
|
|||
|
|||
Citaat:
Sbsettings, Remove Background en dan pas de sbsettings addon. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb gisteren mijn iphone moeten herstellen sindsdien deed ie het ook niet meer.. daarvoor deed ie het ook al niet dus gebruikte ik mijn RemoveBG met activator. Maar heb het al opgelost door een andere tweak "KillBackground" |
|
||||
|
||||
bij mij werkt t prima.
|
||||
|
||||
WeeKillBackground werk bij mij prima.
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 januari 2012 om 12:41 ---------- Bij mij werkt backgroundprogramme's afsluiten niet en ook lockdown-pro werkt niet. |
|
|||
|
|||
Bij mij geeft RemoveBG geen popup, ondanks dat het ingeschakeld staat?
Edit: Een keer uit- en inschakelen en het werkt. |
|
|||
|
|||
Remove Background toggle voor SBsettings werkt bij mij onder 5.0.1 zonder problemen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? | benna | Jailbreak | 3 | 12-10-11 20:38 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
REMOVE Upgrade target for iPad DRINGEND | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 24-01-11 13:16 |
Remove Background (Tweak) | LucasT | Jailbreak apps en thema's | 6 | 17-10-10 09:47 |
remove alle subviews? | cygnusx | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 11-09-09 11:46 |
|
|