Apps overgezet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik draaide laatst op een jailbreak voor versie 4.1.2, ik heb nu geüpdatet naar versie 5.0. Ik wilde een paar van mijn apps niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps overgezet
Hallo, ik draaide laatst op een jailbreak voor versie 4.1.2, ik heb nu geüpdatet naar versie 5.0. Ik wilde een paar van mijn apps niet verliezen, zoals WhatsApp (ik switch binnenkort naar iMessage), dus ik ben gewoon via het programma WinSCP de bestandjes van WhatsApp naar mijn PC gaan kopiëren, en heb ze nu teruggeplaatst in de map van mijn iPod waar ze thuishoren. Maar nu zijn de icoontjes wit, en starten de applicaties niet op, hetzelfde effect krijg je als je Cydia installeert voordat je een tethered boot hebt gedaan. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Met vriendelijke groet, Willem. EDIT: nadat ik nog een app had geinstalleerd zijn alle icoontjes zichtbaar geworden, apps werken nog steeds niet. Laatst gewijzigd door Willemm; 15-10-11 om 16:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps worden iedere keer opnieuw overgezet | iphoneyou | iTunes | 12 | 25-10-14 19:40 |
apps automatisch overgezet? | boobsession | iTunes | 4 | 16-03-11 22:26 |
Windows: niet alle muziek wordt overgezet | Mr Baboon | iTunes | 14 | 11-06-10 15:07 |
Foto: foto's overgezet mar niet te vinden | blaugrana | Muziek, foto & video | 2 | 02-11-07 18:33 |
|
|