apps automatisch overgezet? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil mijn gehele itunes kopieren naar een andere pc. nu ben ik bang dat ik al mijn app's kwijtraak.. kan iemand het (simpel) voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps automatisch overgezet?
ik wil mijn gehele itunes kopieren naar een andere pc. nu ben ik bang dat ik al mijn app's kwijtraak.. kan iemand het (simpel) voor me uitleggen hoe ik het beste te werk kan gaan..?
groetjes
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes op de andere pc installeren, dan de map iTunes uit C:\Users\[usernaam]\Music kopiëren naar de corresponderende map op de andere pc. Als je dan iTunes opstart is alles overgezet, behalve de muziek en films, omdat die meestal op andere plekken worden bewaard. Dat is per gebruiker weer verschillend
Voor een Mac is die map: Users/[usernaam]/Music/iTunes/ |
|
||||
|
||||
Alle apps die je ooit gedownload hebt kan je trouwens steeds opnieuw en gratis downloaden uit de App Store. Je hoeft dus zeker niet bang te zijn om apps te verliezen.
|
|
|||
|
|||
bedankt, hiermee moet het lukken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bv ooit maps voor newyork gekocht. Lukt niet om dit terug te installeren! Ik vind deze aankoop enkel terug op mijn visa rekening! Help please!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps worden iedere keer opnieuw overgezet | iphoneyou | iTunes | 12 | 25-10-14 19:40 |
Controleert een iPhone automatisch op bijgewerkte apps? | iPvdTh | iPhone Apps | 1 | 12-04-11 19:32 |
Automatisch aanvullen van apps uitzetten? | justrememberme13 | iPhone Apps | 4 | 10-03-11 14:03 |
Apps automatisch afgesloten | tijmen88 | iPhone Apps | 2 | 10-12-08 17:36 |
|
|