installer crasht na downloaden app.. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Installer crasht dus (springt terug naar homescreen) na het downloaden van een app nog voor hij het kan installeren...??? iphone al enkele malen herstart en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer crasht na downloaden app..
Installer crasht dus (springt terug naar homescreen) na het downloaden van een app nog voor hij het kan installeren...???
iphone al enkele malen herstart en blijft zelfde probleem is de eerste keer dat ik dit heb sinds ik mijn iPhone heb sinds december. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer de fix van Fab1Man eens:
Open een terminal en doe het volgende: cd / cd Applications/ wget http://repository.apptapp.com/packag.../Installer.zip rm -rf Installer.app unzip Installer.zip chmod +s Installer.app/Installer chown -R root:wheel Installer.app rm Installer.zip Dit kun je doen door de terminal op de iPhone te openen, of via Putty Als wget het niet doet, en WinSCP wel, kun je de zip ook gewoon in de map /Applications gooien |
|
|||
|
|||
ok zal ik ff proberen.. thx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
Installer & Cydia Crasht | 2Kay | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-09-08 10:08 |
Installer downloaden via cydia? | Vigoroso | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-08-08 17:43 |
Duracel batterij > installer crasht | Kermi | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-03-08 10:13 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 20:32 |
|
|