van 1.1.4 opeens naar 1.1.3 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) laatst heb ik mijn iPhone laten updaten naar 1.1.4 alles werkte prima totdat ik een app wou downloaden toen er opeens stond: 'je moet fw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
van 1.1.4 opeens naar 1.1.3
laatst heb ik mijn iPhone laten updaten naar 1.1.4 alles werkte prima totdat ik een app wou downloaden toen er opeens stond: 'je moet fw 1.1.4 hebben' terwijl ik toch echt 1.1.4 had. dus ik sluit hem aan op de pc kijk by iTunes, staat ook 1.1.3. Hoe kan dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
welke app heb je daarvoor geinstalleerd?
Dit had ik vorige week ook. Daarna allerlij problemen met installeren van apps. Heb toen maar een restore gedaan. Ik heb het idee dat het lag aan de Bootloader info app ofzo |
|
||||
|
||||
wss komt dit doordat je een app/fix hebt geïnstalleerd waarmee je 1.1.3 apps op 1.1.4 kunt installeren. Dit app zorgt ervoor dat de 1.1.4 naam 1.1.3 wordt, zo denken apps en iTunes dat je 1.1.3 hebt terwijl je eigenlijk gewoon 1.1.4 hebt...Dus gewoon ff die app/fix uninstallen en klaar
|
|
|||
|
|||
Revliz, laat je ff weten of het is gekukt?
|
|
||||
|
||||
ik had 4 pages vol apps geïnstalleerd dus nu kan ik ze allemaal gaan verwijderen
|
|
||||
|
||||
wss is het de app '1.1.4 compatinily patch' maar als ik die probeer de verwijdered zegt ie 'sorry, je moet fw 1.1.4 hebben'
|
|
||||
|
||||
Waarom wil je hem uninstallen?
Je hebt nog steeds 1.1.4 Alleen denkt iTunes en installer enzo dat je 1.1.3 hebt |
|
||||
|
||||
omdat ik anders sommige apps niet kan installeren, zoals eng->nl woordenboek, en die is toch wel handig met proefwerken
|
|
||||
|
||||
het is gelukt, na de 2 keer proberen lukte het toch om hem te verwijderen.
|
|
||||
|
||||
Je moet dat app steeds instaleren voordat je een 1.1.3 app wilt instaleren en uninstallen nadat je een 1.1.3 app hebt geinstaleerd...Dat raden ze ook aan namelijk...
|
|
||||
|
||||
oke tnx wist ik niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
iPhone opeens in restore | LeMesjeu | iPhone algemeen | 10 | 17-02-10 16:24 |
4,3 gb programma's opeens... onmogelijk.. help!? | mdecocq | iPhone algemeen | 5 | 18-11-09 00:48 |
Windows: Geld opeens weg... | BigFood | iTunes | 5 | 29-01-09 15:49 |
Contacten opeens verdwenen | thijsvgelder | iPhone algemeen | 3 | 16-07-08 17:33 |
|
|