(na) Bossprefs probleem (dock icons weg) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Bossprefs v1.61 geïnstalleerd, vervolgens ontdekte ik bij 'More' de optie 'Dock Icons'. Dat was dus een leeg scherm. Ik dacht (kon geen beschrijving ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
(na) Bossprefs probleem (dock icons weg)
Ik heb Bossprefs v1.61 geïnstalleerd, vervolgens ontdekte ik bij 'More' de optie 'Dock Icons'.
Dat was dus een leeg scherm. Ik dacht (kon geen beschrijving vinden) dat je hiermee wellicht je eigen icons in het dock kom zetten. Zo gedaan. Echter na de reboot zag ik alleen nog 'iPod' in het Dock staan. Vervolgens bij Bossprefs weer alles weggehaald maar ik heb het normale dock hier niet mee teruggekregen. Ook volledig uit- en weer aanzetten heeft niet gebaat. Hoe krijg ik mijn oude dock icons weer terug???????? Weird!!! Nadat ik meerdere malen de iPhone uit- en weer aangezet had waren de icons opeens weer terug. Laatst gewijzigd door forum.bericht; 30-03-08 om 17:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kijk hier eens mischien werkt het https://forum.iculture.nl/f8/ap...e-versies.html
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens had ik gisteren ook een behoorlijk probleem met dit progje maar dat is gelukkig opgelost, zoals je via de link naar mijn hierover geopende topic in de post hierboven (#2) van stef1234 kan lezen. Laatst gewijzigd door SoundForge; 30-03-08 om 19:33. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik verwacht dat Apple op dit punt eisen zal stellen aan hetgeen in hun Appstore komt te staan. Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icons in dock verlagen | Livebox | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-01-10 21:28 |
Reflective dock icons niet te verwijderen? | RobertoCoppi | Jailbreak apps en thema's | 4 | 01-11-09 16:46 |
5 dock icons | timmeh | Archief | 1 | 04-04-08 17:00 |
Afmetingen summerboard icons en dock | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-11-07 00:07 |
|
|