//

BossPrefs v1.60 en eerdere versies

BossPrefs v1.60 en eerdere versies discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hierbij wil ik een ervaring delen die ik met dit progje gisteren heb gehad en die mischien voor degene die ook hiermee te maken hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-03-08, 16:07
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard Oplossing verdwijnen Icon BossPrefs (v1.60 en eerdere versies)

Hierbij wil ik een ervaring delen die ik met dit progje gisteren heb gehad en die mischien voor degene die ook hiermee te maken hebben (gehad) een oplossing kan aanreiken.

Gisteren was ik dus wat aan het 'spelen' met de nieuwe versie (1.60) van dit progje. Hierbij had ik per ongeluk, zonder dat ik dit zelf in de gaten had, het BossPrefs icon via More ---> Dock Icons op hidden gezet. Toen ik het programma afsloot en via mijn SpringBoard opnieuw naar BossPrefs wilde gaan om een SSH verbinding op te zetten kon ik tot mijn ontsteltenis het Icon niet meer vinden en wist ik dus hoe laat het was. Na wat logisch nadenken herinnerde ik mij dat de maker van BossPrefs ook nog een progje had om je Icons op hidden of show te zetten, genaamd Poof. Heb dit progje via de installer geinstalleerd en hierna via dit progje het BossPrefs Icon weer op show kunnen zetten. Na een restart verscheen gelukkig het BossPrefs Icon weer en kon ik BossPrefs gelukkig weer gebruiken.

Deze methode zal ook voor eerdere versies werken, behalve het Installer Icon, want als die verdwenen is kan je niet meer bij je installer (of je moet deze natuurlijk via een SSH verbinding op je iPhone zetten, mits je natuurlijk zo verstandig bent geweest om openSSH te installeren en een SSH verbinding open hebt staan voor je dit overkomt, want anders kan je de hele boel opnieuw restoren).

Inmiddels heeft men bij BigBoss dit probleem ook onderkent en hebben ze een versie 1.61 uitgebracht waarmee het dus niet meer mogelijk is om het BossPrefs Icon via de Dock Icons op hidden te zetten.

Laatst gewijzigd door SoundForge; 30-03-08 om 18:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bossprefs Hoppieee Jailbreak apps en thema's 12 07-05-09 17:29
Bossprefs pieterwillems Archief 1 28-04-09 19:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.