StackController, wil niet installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Stack Version: r196 geinstalleerd via Installer.app, Nu heb ik ''StackController'' op mijn Springboard, als ik hierop druk en dan op ''Install Stack'' komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
StackController, wil niet installeren
Ik heb Stack Version: r196 geinstalleerd via Installer.app,
Nu heb ik ''StackController'' op mijn Springboard, als ik hierop druk en dan op ''Install Stack'' komt er een fout: Ik heb firmware 1.1.4 en dus een 4icon-dock... Wat kan ik hieraan doen? Stack lijkt me echt een vette app, dus ik wil het graag werkend krijgen... alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier sluit ik me bij aan!!
Exact hetzelfde probleem. Wie o Wie... |
|
||||
|
||||
Me 2... Ik krijg ook geen Stack geinstalleerd.
Hulp wordt gewaardeerd |
|
||||
|
||||
Ik denkt dat ie niet meer werkt since 1.1.2 erg jammer maar ook wel logisch want springboard is geheel veranderd since 1.1.3
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Bestaat dit al voor 2.0?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes wil niet installeren | iPeppel | iTunes | 4 | 14-01-11 13:39 |
Ad Hoc wil niet installeren | Emiel Janson | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 18-01-10 23:31 |
Quikpwn wil niet installeren | dannyzreac | iPhone algemeen | 5 | 08-01-09 00:27 |
Windows: itunes 7.7.1 wil niet installeren | Pjb | iTunes | 2 | 08-08-08 09:38 |
|
|