Mobilefinder installeren? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik wil graag weten hoe ik mobilefinder kan installeren op mijn iphone3g firmware 2.0.2? Ik heb Cydia en installer op mijn iphone staan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobilefinder installeren?
Beste mensen,
Ik wil graag weten hoe ik mobilefinder kan installeren op mijn iphone3g firmware 2.0.2? Ik heb Cydia en installer op mijn iphone staan. Heeft iemand een source hiervoor? Of kan iemand uitleggen hoe ik het anders moet doen? Bedankt alvast... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik heb geen creditcard, visa etc. om mobilefinder te kopen. Zijn er ook andere manieren om aan mobilefinder te komen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie reacties het is me inmiddels gelukt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
Mobilefinder crasht op iPhone 3.0 | wooshie | iPhone algemeen | 1 | 08-07-09 14:20 |
Video: Mxtube filmpjes via mobilefinder in itunes zetten | jpke | Muziek, foto & video | 2 | 08-02-09 00:05 |
Mobilefinder geen verbinding | Olomouc | iPhone Apps | 2 | 17-08-08 17:50 |
|
|