Gezocht: bluetooth app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een bluetooth app waarmee ik op ander soort telefoons ook bijv foto's kan oversturen. Ik heb er al zat gevonden maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Gezocht: bluetooth app
Ik ben opzoek naar een bluetooth app waarmee ik op ander soort telefoons ook bijv foto's kan oversturen.
Ik heb er al zat gevonden maar dat is alleen apple met apple. Het moet ook naar bijv Android enzo kunnen. Die heeft me vrouw (schaam schaam ) WIe weet een programma? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In cydia kan je Celeste kopen. Daarmee zou dat moeten lukken.
Of het al op iOS5 werkt weet ik niet. Celeste Bluetooth File Sharing : Available in Cydia | iPhone App |
|
|||
|
|||
maak gewoon gebruik van dropbox
kan je altijd en overal erbij en hoef je niet persee in de buurt van de vrouw te zijn. edje |
|
|||
|
|||
Het is niet alleen naar haar. Ook andere.
Celeste werkt niet op ios5 zo ver ik kan vinden. |
|
|||
|
|||
De website van cocoanuts is vanacht bijgewerkt. Beta software van celeste getest en werkt op ios 5.0.1. Voor diegene die al een license hebben, deze blijft gewoon behouden.
|
|
||||
|
||||
Ik zag hem ook maar nog niet getest. Straks maar eens doen.
Had de hoop al opgegeven. |
|
|||
|
|||
Top.Ben benieuwd naar ervaringen.
Werd tijd dat er iets kwam voor 5.0.1 |
|
|||
|
|||
Ik heb de test gedaan met een nokia E72 en zowel het zenden als het ontvangen van een afbeelding lukte zonder problemen. Het enige waar ik nog moeilijkheden mee heb is het switchen van celeste naar ios bluetooth. Wat ik ook probeer (sbsettings aanpassen, btstack veranderen, ...) het lukt me niet. Enige oplossing is het toestel laten rebooten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app gezocht | cab | iPad Apps | 3 | 14-08-11 18:22 |
App gezocht | KAY_W_BEE | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-08-10 15:04 |
app developer gezocht | tbeumer@ | iPhone Apps | 0 | 30-03-10 14:03 |
App ontwikkelaar gezocht | blaugrana | Archief | 0 | 04-05-09 15:23 |
App gezocht | Trax | Jailbreak apps en thema's | 3 | 01-09-08 15:12 |
|