Navizon - iphoneclub groep, meld je aan! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone gebruikers, Hebben jullie al de Navizon applicatie gezien, staat bij de installer, echt super leuk dit. Dit is een soort navigatie systeem en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navizon - iphoneclub groep, meld je aan!
Beste iPhone gebruikers,
Hebben jullie al de Navizon applicatie gezien, staat bij de installer, echt super leuk dit. Dit is een soort navigatie systeem en werkt best redelijk, nog leuker is dat je van elkaar kunt zien waar je bent, ik heb voor ons de iphoneclub groep aangemaakt, als je daar nu lid van wordt dan kan je zien waar de andere leden zijn! Meld je snel aan! Voor meer info zie Navizon - Virtual GPS for mobile devices and laptop computers O ja, het is gratis! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jaja leuk ik had me in de NL groupe staan maar ik ga me hier ook ff aanmelden in je group maarrrrr nu eerst verder met mijn wiskunde CT (centrale toets) leren... brrr wat moeilijk xD
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mails verzenden aan een groep | rsteinbusch | Chat en geruchten | 0 | 22-02-10 18:37 |
mail sturen aan groep | MTB | iPhone algemeen | 4 | 10-12-08 17:42 |
|
|