mail sturen aan groep discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik in één keer een hele groep email-adressen tegelijk één en dezelfde email sturen zonder iedereen apart één voor één diezelfde email te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail sturen aan groep
Hoe kan ik in één keer een hele groep email-adressen tegelijk één en dezelfde email sturen zonder iedereen apart één voor één diezelfde email te moeten versturen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet dan weliswaar de geadresseerden één voor één toevoegen, maar je hoeft dus niet iedere keer een nieuwe mail te sturen.
|
|||
|
|||
Heb je dat al es geprobeerd? Doe maar eens...mij lukt het niet hoor!
Dit wordt geweigerd 'een adres van een geadresseerde is onjuist'! Althans als ik onder 3G probeer te versturen. Via Wi-Fi gaat het wel. Hoe kan dit? |
|
||||
|
||||
Net gedaan via 3G, gaat als een speer (gmail).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail sturen wel, mail ontvangen niet | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 15:42 |
mails verzenden aan een groep | rsteinbusch | Chat en geruchten | 0 | 22-02-10 18:37 |
Kan geen mail of PB sturen met iPhone | purcy | iPhone algemeen | 2 | 04-11-09 10:59 |
Navizon - iphoneclub groep, meld je aan! | kgraaf | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-04-08 22:26 |
|
|