Telefoongesprekken komen niet door discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) laatst vertelde iemand dat ze me had gebeld en liet me zien dat op welk tijdstip ze had gebeld,ik heb haar telefoontje helemaal niet gekregen.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoongesprekken komen niet door
laatst vertelde iemand dat ze me had gebeld en liet me zien dat op welk tijdstip ze had gebeld,ik heb haar telefoontje helemaal niet gekregen.. het is ook gebeurd dat iemand me belde en zei dat hij 3 x gebeld had maar ik nam niet op, terwijl gewoon de telefoon naast me lag, ik kreeg wel smsjes dat ik een gebeld was ( trouwens ook veel later ) mijn provider is Vodafone, heeft iemand hier ook wel eens last van??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Was je op dat moment bezig met GPRS (internetten)
Dan is dat een veel voorkomend probleem. |
|
|||
|
|||
nee het gekke is dat ik gewoon op de bank zat tv te kijken....trouwens soms duurt het ook erg lang voordat een smsje doorkomt dat je een gesprek gemist hebt...
|
|
|||
|
|||
Hoeft niet aan de iPhone te liggen. Ik geloof dat alle providers op ditmoment aan het klooien zijn met hun netwerk
|
||||
|
||||
verplaatst
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zal inderdaad iets bij de provider zijn en niet gsm-gerelateerd.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoongesprekken opnemen? | Amiga | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-12-12 17:30 |
Opnemen telefoongesprekken | skubrik1 | iPhone algemeen | 0 | 10-12-10 14:49 |
oproepen komen niet binnen | jaykay | iPhone algemeen | 2 | 20-12-09 10:53 |
iPhone: Telefoongesprekken gaan niet goed na upgrade | FransHoekstra | Jailbreak | 6 | 07-07-09 22:17 |
SMSen komen niet aan | aer0101 | Unlock [archief] | 4 | 20-04-08 01:24 |
|
|