oproepen komen niet binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een probleem. Als ze mij bellen op mijn Iphone, rinkelt mijn telefoon nooit en krijg ik geen kans om op te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oproepen komen niet binnen
Hallo,
Ik zit met een probleem. Als ze mij bellen op mijn Iphone, rinkelt mijn telefoon nooit en krijg ik geen kans om op te pakken, krijg enkel de melding "oproep gemist" en degene die mij belt wordt rechtstreeks overgeschakeld op de voicemail. Enig idee hoe dit komt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe eens een harde reset. Helpt dat niet dan kun je de netwerkinstellingen opnieuw instellen: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
|||
|
|||
Bedankt, maar beide oplossingen werken niet...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gemiste oproepen en voicemail niet bij recent | ArthurB | iPhone algemeen | 1 | 14-02-11 12:23 |
iphone 4, binnen komen van sms | FlexX | iPhone algemeen | 0 | 01-01-11 13:13 |
360 mailtjes die binnen willen komen.. | pdavie | iPhone algemeen | 5 | 19-08-10 08:33 |
Lukt niet contact uit gemiste oproepen toevoegen | macgreek | iPhone algemeen | 2 | 14-04-08 17:01 |
|
|