Jailbreak apps doen batterijverbruik stijgen. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds laatst merk ik dat mijn iPhone heel veel batterij verbruikt. Ik heb een zwarte iPhone 4 (16GB) met 5.0.1 firmware. Ik heb hem gejailbreakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak apps doen batterijverbruik stijgen.
Sinds laatst merk ik dat mijn iPhone heel veel batterij verbruikt. Ik heb een zwarte iPhone 4 (16GB) met 5.0.1 firmware. Ik heb hem gejailbreakt met redsn0w. Ik denk dat een van mijn jailbreak apps heel veel batterij verbruikt, maar ik zou niet weten welke. Zelfs als mijn iPhone op lock staat verbruikt hij iets van 2 à 4 procent per uur :\.
Dit zijn de packages die ik geïnstalleerd heb via cydia (manage > packages):
Aangezien een vriend van mij met dezelfde iPhone, maar met iOS 5.0, een aantal van deze apps ook heeft, maar geen verhoogd batterijverbruik merkt kan ik deze of uitsluiten, of het is heel erg vreemd :\. Weet iemand waardoor dit komt? Dank je wel! Joffysloffy. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
2 tot 4% is normaal als 3G aanstaat. Koop in Cydia Auto3G en het accuverbruik zal drastisch zakken.
|
|
|||
|
|||
Hmm. Het leek alsof het veel was, maar dat ligt dan gewoon aan mij. Ik zal wel kijken naar Auto3G, dank je wel !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In de slaapstand komen pushberichten en e-mail dan binnen via GPRS wat beduidend minder energie verbruikt. Met Auto3G hoef ik mijn iPhone 4 slechts twee keer per week te laden. Ik gebruik wel iOS 5 op de iPhone 4 want de jailbreak voor iOS 5.0.1 is een halfbakken JB die delen van de iOS 5 kernel gebruikt. |
|
|||
|
|||
Wow, dat moet echt een hoop schelen dan.
Ik heb net even gekeken, maar hij is niet compatible met iOS 5 :\. Dus da's erg jammer. Misschien is er een alternatief? |
|
|||
|
|||
Oeps Onder iOS 5 werkt Auto3G in ieder geval perfect, jammer. Weer een reden om op iOS 5 te blijven.
|
|
|||
|
|||
Helaas D:. Misschien updaten de makers hem later nog. Misschien als er een untethered jailbreak is voor iOS 5?
|
|
||||
|
||||
ik heb al vele devices gejailbreaked, maar heb nog nooit gemerkt dat het batterijverbruik drastisch toenam als je je tot de normale dingen beperkt. ik zie in je lijstje ook geen gekke dingen staan. alleen dat intelliscreenx ken ik niet, weet je zeker dat het aan je jb ligt? anders ze er 1 voor 1 afgooien en weer opzetten en kijken welke het meeste invloed heeft.
|
|||
|
|||
Die vriend van mij heeft ook IntelliScreenX en dat levert bij hem ook geen problemen. Ik heb wel vanochtend Activator eraf gegooid en dat heeft wel wat verschil gemaakt . Maar blijkbaar is 2 à 4 procent met 3G en zo aan normaal, maar ik had het idee dat ie meer verbruikte .
|
|
|||
|
|||
In welke repo kan ik dat ibook fix vinden ?
|
Labels |
batterijverbruik, iphone 4 16 gb, jailbreak 5.0.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijverbruik iOS4 en oplaadtijd | BDJ | iPhone algemeen | 1 | 13-11-11 18:06 |
Ik zoek iPhone app om batterijverbruik te monitoren | Carlos007 | iPhone Apps | 16 | 09-05-11 23:41 |
iPhone: Doen de apps het nog na jailbreak? | Arjen1 | Jailbreak | 0 | 30-09-10 17:15 |
Apps doen raar. | IphoneMitchell | iPhone Apps | 1 | 14-06-09 10:56 |
|
|