Lockscreen verlichting vanzelf aan discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de iPhone 3G van mijn zoon komt sinds kort iets eigenaardigs voor. Als de telefoon "zacht" is uitgezet, via de knop bovenop, springt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscreen verlichting vanzelf aan
Op de iPhone 3G van mijn zoon komt sinds kort iets eigenaardigs voor.
Als de telefoon "zacht" is uitgezet, via de knop bovenop, springt het beeld op zwart, zoals hoort. Maar na een tien seconden begint dan hetscherm weer te verlichten en zie je het lockscreen. Na een zeven seconden gaat het licht weer uit en is het beeld weer zwart. Na een tien seconden gaat het weer aan, en dan ook weer uit. Dat blijft dan de hele tijd doorgaan. Er zit 4.2.1. op, en een jailbreak. Ik heb em al in DFU gezet, mar dat hielp ook niet. Op zich is het geen ernstig probleem, maar door het aan en uitgaan loopt de batterij heel snel leeg. Hoe kan ik dit stoppen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt defect in de powerbutton, maar dan zou hij tijdens het gebruiken ook op standby moeten springen, dus die strepen we weg.
Even de iPhone herstellen? |
|
||||
|
||||
Welke tweaks heeft hij geïnstalleerd?
|
Labels |
lockscherm, lockscreen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone gaat vanzelf aan/uit | iph0n31234 | iPhone algemeen | 0 | 16-08-11 12:24 |
iPad gaat vanzelf aan | Patjuh1990 | iPad algemeen | 5 | 06-01-11 18:38 |
Lockscreen verlichting langer? | Trucidator | Archief | 6 | 26-11-09 14:13 |
Verlichting scherm lekt door aan zijkant, algemeen probleem? | Mele77 | iPhone algemeen | 43 | 13-04-09 13:12 |
Verlichting iPhone gaat niet aan ?? | Vizual | iPhone algemeen | 2 | 15-12-08 21:55 |
|
|