Veegbeweging in het lockscreen werkt niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Het icoontje van een bericht of email aan de linkerkant was voor mijn jailbreak nog gewoon van links naar rechts te slepen. Na de jailbreak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veegbeweging in het lockscreen werkt niet
Het icoontje van een bericht of email aan de linkerkant was voor mijn jailbreak nog gewoon van links naar rechts te slepen. Na de jailbreak niet meer.
Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ff respringe of reboote verder zou ik echt niet weten hoe je het zou moeten fixen
|
|
||||
|
||||
Meteen na het jailbreaken? Of heb je tussentijds al iets geïnstalleerd uit Cydia?
|
|||
|
|||
Dat laatste ben ik niet zeker van. Ik kwam er later achter dat het opeens niet meer werkte. Is er geen app uit Cydia die het weer mogelijk maakt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichtencentrum veegbeweging wijzigen | Bubbly | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-12-11 05:07 |
winterboard doet het niet , 5 icon dock, werkt niet 5 column springboard ook niet | m1chelle92 | iPhone algemeen | 9 | 17-11-11 19:21 |
De 2 balken op het Lockscreen | Hoppieee | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-11-09 14:05 |
Apple en tmobile weten het ook niet: composite av werkt niet bij 3GS | von nim | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 02-07-09 11:18 |
iPhone 3G: TurboSIM werkt het niet! | Justwilliam | Unlock | 16 | 25-05-09 12:44 |
|
|