3G uitschakelen iPhone 4S Ja of Nee ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds dit weekend eindelijk mijn iPhone 4S kunnen jailbreaken, en uiteraard meteen SBSettings geinstalleerd. Maar nu heb ik een vraag: ik merkte al dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3G uitschakelen iPhone 4S Ja of Nee ?
Hallo,
Sinds dit weekend eindelijk mijn iPhone 4S kunnen jailbreaken, en uiteraard meteen SBSettings geinstalleerd. Maar nu heb ik een vraag: ik merkte al dat de batterij tov de iPhone 4 veel sneller leeg was, en ik vermoedde dat dit kwam doordat je 3G niet meer kan uitschakelen op de iPhone 4S. Maar kan iemand mij nu vertellen of dit wel werkt met SBSettings, dus dat de Toggle daadwerkelijk 3G kan aan- of uitzetten, terwijl ik eerder een artikel hier heb gelezen dat dit als gevolg van 1 chip op de 4S niet meer uit te zetten zou zijn. Ik hoop dat iemand het antwoord heeft. Oh ja: En weet iemand een goed alternatief voor LockCalendar. IntelliscreenX en LockInfo heeft voor mij te weinig kalender functionaliteit op m'n lockscreen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan dmv sbsettings idd 3G uitzetten, en het heeft idd effect op het bereik.
Bij mij thuis op 3G 1 streepje bereik en op 3G uit heb ik 5 streepjes bereik, Let wel op na een reboot moet je dus weer je 3G uitzetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als nee nee is, doe er dan wat mee, Apple !!! | Timelord | iPhone algemeen | 8 | 24-03-11 08:56 |
iPhone 4, Ja of Nee? | Mikejjz | Koopinformatie Nederland | 11 | 14-08-10 12:30 |
Restore Ja/Nee? | kakbouter | iPhone algemeen | 1 | 28-06-10 10:47 |
Kan ik mijn Iphone 3GS in Japan gebruiken JA of NEE | Peter210 | iPhone algemeen | 8 | 03-05-10 15:14 |
Iphone Ja of nee? | Trisman | Archief | 3 | 17-03-08 22:34 |
|
|