Bluetooth?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Ben al even aan het zoeken maar vind het ni echt duidelijk.. Zou graag van iemand anders afbeeldingen ontvangen, maar die heeft geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth??
Hey iedereen,
Ben al even aan het zoeken maar vind het ni echt duidelijk.. Zou graag van iemand anders afbeeldingen ontvangen, maar die heeft geen iphone. Welk progje moet ik dan hebben? Was dat ibluenova ofzo? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als die gene geen Iphone heeft kun je ook geen Iphone app gebruiken. Ontvangen via Bluetooth werkt ook niet, iig niet voor muziek en afbeeldingen. Enige optie is via de mail of mms.
|
|
|||
|
|||
Airblue sharing
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelf niet getest maar hier staat dat het wel kan :Compatible with Mac OS X, Windows XP/Vista/7, Linux, Nokia, Android, BlackBerry and other Bluetooth enabled phone
|
|
||||
|
||||
Ik verwarde het met een (vroegere) app uit de appstore. Vandaar dat ik dacht dat het niet zou werken.
Nu zie ik dat het een cydia app is ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bluetooth | paulhofman | Jailbreak apps en thema's | 9 | 28-07-10 21:06 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
Bluetooth | matcool | Archief | 1 | 06-11-08 17:42 |
|
|