Maps Offline foutmelding discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Maps Offline geinstalleerd, maar krijg een foutmelding bij het opstarten: Jiggy. JavaScript error "ReferenceError: UIPreferencesTable is not defined in '/var/Applications/Maps/Offline.app/main.js'at line 60 : ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maps Offline foutmelding
Ik heb Maps Offline geinstalleerd, maar krijg een foutmelding bij het opstarten:
Jiggy. JavaScript error "ReferenceError: UIPreferencesTable is not defined in '/var/Applications/Maps/Offline.app/main.js'at line 60 : Het enige dat ik heb gedaan (wat naar mijn idee hiermee te maken kan hebben) is de Disk Full guide (van Sjowol) uit de wiki gevolgd. Hoe kan ik dit fixen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Van de site kun je een zip file voor de PC downloaden, maar daar heb ik niet zoveel aan. Deze applicatie komt ook niet voor onder de Big Boss tools op de iPhone. Hoe heb jij die op je iPhone geinstalleerd?
|
|
|||
|
|||
Via Big Boss source...
|
|
||||
|
||||
Ik heb BigBoss Apps and Themes by sources staan op mijn iPhone. Zijn er nog andere Big Boss Sources and om welke applicatie van Big Boss Sources gaat het precies en welke url moet ik gebruiken om die Big Boss source te laden op mijn iPhone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nu contact met de maker van Maps Offline, over mijn foutmelding. Als ik een oplossing hoor, post ik het. |
|
|||
|
|||
hee,
hoe krijg je de offline kaarten in je iphone. Ik wil graag de stad Den Bosch offline hebben maar weet niet hoe ik deze kan downloaden en dan erin zetten. Heb wel al Maps Offline op mijn iphone gezet. |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je eerst de kaart van Den Bosch laadt als je online bent. Daarna kun je hem op de disk opslaan via een menu. Maar hoe heb je de applicatie op je iPhone kunnen zetten? Niemand heeft mij nog kunnen zeggen via welke url je de sources moet laden en welke applcatie je dan moet installeren. |
|
|||
|
|||
nou ik heb hem gewoon via de Boss source gevonden. en dan eerst jiggy runtime via installeren installeren. en daarna maps offline
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je eerst de kaart van Den Bosch laadt als je online bent. Daarna kun je hem op de disk opslaan via een menu. Maar hoe heb je de applicatie op je iPhone kunnen zetten? Niemand heeft mij nog kunnen zeggen via welke url je de sources moet laden en welke applcatie je dan moet installeren. |
|
||||
|
||||
Alvorens je applicaties kunt installeren moet je die via de installer eerst downloaden en daarvoor moet je een url invoeren, en dus wat is de url van Boss Source?
|
|
|||
|
|||
http//sleepers.net/iphone
kan jij mij dan uitleggen hoe je de kaarten op je iphone krijgt. want mij lukt het niet hoor |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je eerst in Maps offline Den Bosch in de cache zet, en daarna Maps open en Den Bosch opzoekt, en daarna je Wi-Fi uitzet kun je nadat je Maps opent de kaart van Den Bosch wel zien. Zodra je dan in Maps offline een kaart van een andere stad in de cache zet, is ook Den Bosch uit Maps verdwenen en kun je die andere stad ook niet zien. Dat is volgens mij nog een probleem. Je kunt in ieder geval een kaart offline bekijken op deze manier |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt hij echt prima, zowel met de routes als met de gewone kaarten.
Ik doe het als volgt: Zorg dat je verbinding hebt met wi-fi 1. Ga naar maps, en zoek de stad op. (Ik zet de kaart op de grootte die ik wil, of dat echt nodig is weet ik niet.) 2. Als je dat gedaan hebt, druk je op de Home-Button 3. Open nu Maps-Offline. 4. Voer de naam in die je aan de kaart wilt geven, in het bovenste invul-vak 5. Druk op Return (oftewel de enter in je toetsenbord) 6. Maps-offline zal nu aangeven dat de kaart is opgeslagen 7. Druk weer op de home-button 8. Ga naar settings en zet je Wi-Fi uit 9. Druk op de home-button 10. Ga naar maps-offline en kies de kaart die je zojuist hebt opgeslagen 11. Druk op de home-button 12. Open de 'standaard' maps, en je zult zien dat de kaart die jij wilt wordt weergegeven. |
|
||||
|
||||
als je nu een andere stad laadt in Maps offline, werkt hij dan ook nog? Bij mij werkt hij dan niet meer
|
|
|||
|
|||
bij mij doet hij het dan nog steeds
|
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd wat het verschil is tussen jouw installatie en die van ons. Ik heb eerst jitter geinstalleerd en daarna Maps Offline. Alles is goed verlopen, maar toch werkt het niet goed. Ik zal eens op andere fora kijken of iemand dezelfde problemen heeft en daarvoor een oplossing heeft gevonden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Beste offline maps oplossing? | ReB87 | iPhone Navigatie | 3 | 14-10-10 14:59 |
google maps offline? | theory18 | iPhone Apps | 0 | 31-07-10 22:08 |
Parijs / offline maps en cityguides | gregorybolkenstijn | iPhone Apps | 2 | 18-01-10 16:56 |
Maps Offline | Sjaak de Bollenboer | iPhone Apps | 1 | 08-12-08 16:29 |
|
|