tip: No Update discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen idee of men hier al bekend is met de tweak No Update. Ik heb 'm gister geinstalleerd. Apple komt binnenkort met een nieuwe software ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tip: No Update
Geen idee of men hier al bekend is met de tweak No Update. Ik heb 'm gister geinstalleerd.
Apple komt binnenkort met een nieuwe software update; wat deze tweak doet is, als je in Algemeen / software-update gaat in je iPhone, je continue de loading circle zal zien met na een paar seconden een pop up dat de nieuwste update NIET installed zal worden. Deze tweak zal dus constant zoeken naar een update, maar die word dus als het ware geblocked door deze tweak. Dus ook geen irritante badge bij je Instellingen App! Ik heb het meerdere keren uitgetest gisteravond en telkens als ik dus zocht naar een software-update, blocked de tweak deze update met een mededeling in een pop-up Lijkt me reuze handig dus als je per ongeluk daar op drukt of iemand anders zit ff met je iPhone te spelen. Mocht je toch die update willen hebben, delete je eerst de tweak, No Update, weer in Cydia....daarna kan je gewoon updaten Laatst gewijzigd door Geert1976; 11-02-12 om 08:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hé bedankt, die ga ik er meteen opzetten. Was al bang dat ik bij de komende iOS update per ongeluk zal updaten
Ciao Jeroen Laatst gewijzigd door dutchduc; 11-02-12 om 11:47. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
inderdaad een handige tweak, alhoewel per ongeluk updaten wel heel lastig zal gaan...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ dutchduc;
dat doe je dus met deze tweak. Het zoeken naar een update blijft als het ware in een 'loop' hangen, waardoor er geen nieuwe update word herkend, ook al is er dus wel een update |
|
||||
|
||||
Ja kan geen OTA update uitvoeren als je een jailbreak hebt.
Iemand die dus "voor het spelen" je iPhone update is niet mogelijk. Tenzij hij die aan iTunes gaat koppelen natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
(Ben "ervaringsdeskundige" door schade en schande) |
|
||||
|
||||
Ah, ik heb altijd gelezen (en gedacht) dat he niet kon.
Dan toch ook die tweak even installeren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een OTA Update is een Delta-Update en die update komt een aantal "alien directories" tegen zoals bv. /mobile/var/stash/Applications/ waar sommige standaard iOS apps in staan. Nu weet de Delta-Update niet meer wat hij moet doen met de app updates die in /mobile/var/Applications/ moeten komen en crasht. Bij deze crash laat de OTA Update een puinhoop achter. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de uitleg (en het onderzoek)
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip goede tweak.no update via cydia en weg is u update firmware.
|
|
|||
|
|||
Goed afgekeken Geert.
|
|
|||
|
|||
hoe bedoel je Ray?
|
|
|||
|
|||
Had de tweak al eerder,echter er was volgens cydia een update van no update
Nu staat wel de batch er wel (helaas)maar hij update niet batch kan wel weer weg met no batch,maar dan zie je ook niet of je mail hebt oid want alle batches zijn dan weg iemand een ander idee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of BadgeClear
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] | Raikonen1 | iTunes | 10 | 10-04-10 18:11 |
[TIP] Oplossing error 1011 melding iTunes (update 31 mei 2008) | Michael | iTunes | 157 | 09-09-09 20:59 |
Tip voor uitbrengen update | ideveloper | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 11-04-09 14:43 |
[TIP] .nl extention | pevi | Archief | 2 | 21-03-08 22:44 |
|
|