Saven met gpSPhone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik heb net gpSPhone aan de praat gekregen, maar hij wil maar niet saven :S. Ik heb auto-save uitgezet, dus hij vraagt het of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Saven met gpSPhone?
Heey,
Ik heb net gpSPhone aan de praat gekregen, maar hij wil maar niet saven :S. Ik heb auto-save uitgezet, dus hij vraagt het of ik wil saven. Jammer genoeg als ik op ja druk, kan ik mijn save game niet terugvinden bij Saved Games. Kunnen jullie helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Na lang zoeken heb ik dit gevonden:
"Well, sorry, but you will need BSD subsystem or Cydia to do this: do type chown -hR mobile /var/mobile/Media in terminal" (Bron: NES/GpSPhone/snes4iphone games won't save - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more) Ik heb alleen geen idee waar ik deze code in moet vullen... Kunnen jullie mij aub helpen?? |
|
|||
|
|||
zoek eens op terminal of putty . Maar ik zou een iets ander commando gebruiken.
Via root en alpine inloggen en dan het commando ingeven: Code:
chown -R mobile:mobile /var/mobile/Media |
|
||||
|
||||
Bedankt, maar hij zegt nog steeds: "Do you want to save a snapshot of this game so you can come back to it later?". Als ik dan op Yes druk, komt er nog niets bij Saved Games te staan :S
|
|
||||
|
||||
Laat maar heb het al gefixt!! Bedankt!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan maar, mischien is het handig voor mensen met hetzelfde probleem als je meld hoe je het gefixed hebt
|
|
||||
|
||||
Dit heb ik gedaan:
set permissions on 777 and make symlinks trough SSH Open Putty Connect to iPod User : root Password : alpine Type the following code Quote: Code: chown -hR mobile /var/mobile/Media/ROMs/GBA Code: chmod -R 755 /var/mobile/Media/ROMs/GBA/ Code: chmod -R 755 /Applications/gpSPhone.app/ Ik heb de codes een beetje verandert naar de plaatsen waar mijn roms zich bevinden. Bron: Saving on the gpSPHONE - Page 2 - iPod touch Fans forum |
|
|||
|
|||
Aah geweldig, dankjewel, ik zat al een paar dagen te proberen!
|
||||
|
||||
en hoe kan ik dan Pokemon saven:/
na die terminal shitje is het nog niet goed.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Winscp is daar goed voor, putty geeft dat wel meer aan.
|
|||
|
|||
Zoals croiman al zegt kan het ook met WinSPC maar PuTTY vindt ik wat handiger.
Maar wanneer krijg je melding van 'no such file directory'? |
|
||||
|
||||
Citaat:
k heb die melding soms ook via putty, daarom dat k vo winscp ben. K weet ook nie hoe t komt die melding, slechte jailbreak mss? |
|
|||
|
|||
Ik gebruik meestal een combinatie van beiden. WinSCP voor selecteren van de folder en deze dan kopie/pasten in PuTTY. Dan weet je zeker dat je geen type fouten gemaakt hebt . De folder structuur op je iPhone is hoofdletter gevoelig, wat erg snel een type fout tot gevolg heeft.
|
|
||||
|
||||
maar ik beschik niet over Wi-Fi thuis, ik gebruik het van mijn buurman, hoe kan ik dan die cmnds invoeren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan kun je gewoon op je iPhone de rechten zetten. (Tools|Properties -> selecteer bestand of folder -> wijzig de permissions.) Laatst gewijzigd door ControlSje; 28-06-08 om 14:11. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPSPhone, 3.1.3 | flashingst | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-04-11 23:32 |
Reeds geinstalleerde Tomtom saven | migros | Archief | 6 | 12-10-09 18:08 |
Visual Voicemail exporteren/saven | Marlon | Archief | 1 | 16-09-08 22:56 |
crash bandicoot ... wil niet saven | jordiavp | Archief | 1 | 11-08-08 14:51 |
hoe save je met gpsphone???? | jordiavp | Jailbreak apps en thema's | 5 | 04-08-08 04:13 |
|
|