Xbmc iPad vraag discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje, ik heb xbmc draaien op mijn ipad2. Dit werkt geheel naar behoren alleen nu heb ik een lokatie toegevoegd bij video's en deze zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xbmc iPad vraag
Vraagje, ik heb xbmc draaien op mijn ipad2. Dit werkt geheel naar behoren alleen nu heb ik een lokatie toegevoegd bij video's en deze zou ik graag willen verwijderen maar dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Hoe kun je een bestaande lokatie verwijderen van xbmc op iOS. Met mijn Apple tv kun je de menu knop van de remote ingedrukt houden en dan kun je deze snelkoppeling verwijderen. Ik heb alles al geprobeerd, zeld xbmc opnieuw geïnstalleerd op mijn iPad 2 maar de snelkoppelingen blijven dan bestaat. Help.
Alvast bedankt voor de eventuele oplossing!! Het is al opgelost!! Toch bedankt! Met xbmc remote kun je een knop "menu" toevoegen op je remote en deze kun je daarvoor gebruiken Laatst gewijzigd door JTS01; 26-02-12 om 00:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met 2 vingers tappen is ook een optie op de iPad/iPhone ...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad 2 update vraag | Kets | Jailbreak | 7 | 19-01-12 23:37 |
xcode iPad 2 vraag | vincent.bosch | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 05-04-11 14:17 |
ipad 1 vraag | pinokkia | iPad algemeen | 2 | 05-03-11 19:17 |
[ontwikkelen][vraag] iPad | ruthger2g | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 13-12-10 19:24 |
|
|