hoe zelf toggels maken voor sbsettigs / intelliscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey mensen ik heb in mijn NC de intelliscreenx quiksettings staan de zijn aangevuld met een paar sbsettings knoppen nou wil ik graag zelf iconen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe zelf toggels maken voor sbsettigs / intelliscreen
hey mensen
ik heb in mijn NC de intelliscreenx quiksettings staan de zijn aangevuld met een paar sbsettings knoppen nou wil ik graag zelf iconen maken voor die sbs knoppen (vind die dikke groene niet mooi, sbsetting wil op een of ander manier niet normaal draaien in mijn NC) ik heb wel de Folders gevonden van SBsettings en intelliscreenx maar niet de knoppen / toggel bestanden weet iemand waar ik die kan vinden, zodat ik ze kan aan kan passen ?? groet mitch |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou niet weten hoe je zelf toggle kunt maken of van icoontje veranderen. Maar gelukkig kunnen andere dat voor je doen. Zoek eens op K2intelliscreenx. (betaalde) theme voor isx quicksetting toggles, hoef je tevens geen aparte sbsettings widget te gebruiken in isx.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zelf app maken . | FeikoR | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 22-01-11 00:03 |
zelf een dictionaryhiearchie maken voor een UITableview | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 13-07-09 19:37 |
|
|