Sbsetting ssh knop discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een domme vraag maar ,ik zie op YouTube wanneer ik naar wat fimpjes kijk over sbsettings een knop voor ssh on off. Maar wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sbsetting ssh knop
Misschien een domme vraag maar ,ik zie op YouTube wanneer ik naar wat fimpjes kijk over sbsettings een knop voor ssh on off.
Maar wanneer ik jailbreake en sb settings installeer is mijn ssh dan zichtbaar. En moetikmij dan zorgen maken ,en het ssh wachtwoord aanpassen. Of zit deze schakelaar er voor wanneer je eventueel ook open ssh hebt geïnstalleerd . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
moguh Ab, als je hem jb staat ie standaard wel op aan. hoe het verder zit weet ik verder niet.
ps: mot je nog blomme? |
|
||||
|
||||
Mah, ik was hier ff benieuwd naar en heb geen zin om dit ook weer aan te moeten passen.
Laatst gewijzigd door debroei; 09-02-11 om 00:00. |
|
||||
|
||||
OpenSSH zul je altijd moeten apart moeten installeren. De knop in SBSettings werkt dus alleen als je openSSH geinstalleerd hebt.
|
|||
|
|||
Maar wat kun je er eigenlijk mee. Ik heb het uit staan. Wat gebeurt er nu wel/niet wat het anders wel zou doen als ik het aan heb staan?
Ik ben natuurlijk een leek op dit gebied. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok. thnx.
Ik heb na het lezen het toch maar weer aangezet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of staat dat direct aan nadat je hebt gejailbreakt, en moet je dit dan direct weer uit zetten? |
|
|||
|
|||
Hoef je alleen maar aan te zetten als je het gebruikt.
Tijdens het inloggen met pc of mac bv. Je zet de deur ook niet open als je niet wil dat er iemand binnen komt hé. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blank sbsetting icons | KAY_W_BEE | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-08-10 11:35 |
SBsetting openen. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-07-10 00:37 |
SBSetting werkt niet i.c.m. FW 3.0.1 | peterverhagen83 | Jailbreak apps en thema's | 32 | 15-04-10 23:40 |
SBSetting in Cydia en vraagje mbt OpenSSH | Nickalicious | Archief | 1 | 18-11-09 00:42 |
|
|